Прихована ціна: WWF підкреслив вплив споживацтва на середовище існування тварин
25 Кві 2025, 17:21

Прихована ціна: WWF підкреслив вплив споживацтва на середовище існування тварин

ШІ-дизайнер Ніколай Лікке Віборг створив серію рекламних креативів для WWF Denmark.

Кампанія «Hidden cost» підкреслює, що середовища існування багатьох тварин знищуються, щоб звільнити місце для виробництва продуктів харчування, косметики та інших споживчих товарів.

«Я випробував, як використовувати ШІ для створення емоційної та візуально сильної реклами, яка може нагадувати щось, що ви могли б побачити в реальній кампанії. Все робиться безпосередньо в ChatGPT без подальшого редагування — від ідеї до зображення — зі 100% фокусом на розповіді та візуальному впливі. Це приклад того, як можна творчо використовувати штучний інтелект — не як заміну людині, а як інструмент для швидкої передачі важливих повідомлень», — зазначив художник.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео