20 Гру 2023, 12:34

Провокаційна кампанія порівняла різноманітний вибір кави з репродуктивним вибором

Вибір сувеніру з подорожі або того, що з’їсти на обід, іноді може здатися складним.

Провокаційна кампанія від міжнародної благодійної організації у сфері сексуального та репродуктивного здоров’я MSI Reproductive Choices та агенції Uncommon Creative Studio протиставила ці можливості відсутності вибору у багатьох жінок, коли мова йде про їхнє власне тіло.

Кампанія включає білборди з переліком усіх обідів, що подаються на лондонському ринку Боро, всіх сувенірів, які можна придбати в одному магазині у Вестмінстері, друковану рекламу з усіма типами костюмів, доступних на Севіль-Роу в Лондоні, і прокручувану диджитал вивіску, що розповідає про всі варіанти кави на Крістофер-стріт у Нью-Йорку.

Довгі списки контрастують з приміткою про те, що мільйони жінок у всьому світі не можуть обрати засоби контрацепції або отримати доступ до безпечного аборту. 40% жінок живуть у країнах, де аборти заборонені, обмежені або недоступні, а 257 мільйонів не мають доступу до засобів контролю народжуваності.

Реклама використала унікальні QR-коди, що дозволяє Uncommon відстежувати ефективність кожної роботи у заохоченні відвідування вебсайту MSI Reproductive Choices та до пожертв на фінансування роботи організації в 37 країнах, що забезпечують доступ до контрацепції та безпечних абортів, а також догляд за жінками, які пройшли через небезпечні процедури.

«Це абсолютно новий підхід для нас, але в умовах безпрецедентної невизначеності з фінансуванням і ескалації антирепродуктивної опозиції після скасування рішення у справі Ро проти Вейда, як ніколи важливо згуртувати інших людей, щоб вони приєдналися до нас і зробили вибір, — сказала Аманда Селлер, віце-президентка MSI Reproductive Choices з питань глобального партнерства та благодійності. — Мільйони жінок і дівчат покладаються на послуги з контрацепції та переривання вагітності, які надають наші команди, щоб продовжувати навчання в школі, слідувати за своїми мріями та реалізовувати свій потенціал. Ми не підведемо їх».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео