30 Лис 2022, 16:52

Проникливий ролик нагадав, що кожен може стати Сантою на Різдво

Цього Різдва «Marine Toys for Tots», програма громадських дій Резерву Корпусу морської піхоти США, надихає на пожертвування дітям, в рамках нової соціальної кампанії, що транслюється по телебаченню і радіо протягом усього святкового сезону. Проникливий ролик «Anyone Can Be Santa» розповідає історію про простий, але чарівний зв’язок між донором і дитиною.

«Anyone Can Be Santa» нагадав глядачам, що всередині кожного існує частинка чаклунства Санти, яке тільки й чекає, щоб його звільнили. Для дітей у всьому світі Санта — невловимий персонаж, який щороку дарує диво святкового сезону.

Креативне агентство Wunderman Thompson працювало з режисером Мадлен Клейтон над створенням твору, який видається інклюзивним і чітко демонструє, як звичайні люди можуть змінити ситуацію на краще, жертвуючи іграшки для малюків, руйнуючи стереотип про те, що лише певний тип людей може бути щедрим.

Агенція зняла ролик з Curfew в Брукліні та Квінсі, задіявши місцевих морських піхотинців. Bleeding Fingers розробили озвучку, що підтримує емоції історії.

«Ми сподіваємося, що цей відеоролик надихне глядача на те, що цього святкового сезону виконати різдвяне бажання дитини дуже просто: будь-хто може зробити пожертву, будь-хто може допомогти дитині, і будь-хто може стати Сантою», — каже Джаред Козел, виконавчий віце-президент та виконавчий креативний директор Wunderman Thompson.

Морські піхотинці США та волонтери проведуть понад 830 місцевих кампаній зі збору та роздачі іграшок у всіх 50 штатах, окрузі Колумбія, Пуерто-Ріко, Гуамі та Віргінських островах США.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео