Pringles запустив рекламну кампанію про світ до інтернету та метавсесвіту
02 Тра 2022, 17:51

Pringles запустив рекламну кампанію про світ до інтернету та метавсесвіту

Pringles запустили кампанію в соціальних мережах, мета якої — дати геймерам можливість дізнатися, яким був світ онлайн за десятиліття до того, як інтернет або метавсесвіт стали чимось особливим.

Продовжуючи свою мету — підривати голови, інформуючи споживачів про дивовижні факти, кампанія «Stay in the Game» від агентства Grey London запуститься у травні. Вона присвячена 40-річчю 8-бітного комп’ютера ZX Spectrum.

https://www.youtube.com/watch?v=N9ggewr7wQ4&ab_channel=CandideMcDonald

Кампанія складається з кількох аспектів, зокрема одного ролика під назвою «Pringlesonic Teaser Code». Він був випущений у саму річницю, 23 квітня, і віддає шану творцю консолі Клайву Марлезу Сінклеру, який помер у вересні минулого року. У ролику грає нестерпний пронизливий звуковий шум, що відходить від комп’ютерів того часу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В інших елементах кампанії представлені кадри, на яких суперкомп’ютер створює «8-bit Pringlesonic Chip», щоб поінформувати молоде покоління про ігровий досвід 80-х, а також пояснити, що форма культового картопляного чіпсу була розроблена таким чином, щоб зробити його менш крихкими перед тим, як він потрапить до споживача.

У своїй заяві Ейслінг О’Хара, менеджер з маркетингу Pringles в Європі, прокоментувала: «Pringles, як і раніше, залишаються улюбленими закусками для геймерів, і ми дуже раді вивести бренд на новий рівень. Розмовляючи зі споживачами під час розробки кампанії, вони розповіли нам, як перекус чіпсами Pringles допомагає їм залишатися в грі, що лягло в основу нашої творчої ідеї «Stay in the Game». Ми з нетерпінням чекаємо на можливість весело провести час із цією кампанією в рамках нашої нової платформи бренду».

Лаура Джордан Бамбах, президент і головний креативний директор Grey London, додала: «Кажуть, що без ZX Spectrum комп’ютерні ігри ніколи не стали б такими популярними. Таким чином, є сенс віддати належне Pringles, популярній ігровій закусці, за його здатність залишатися в грі, навіть коли йому виповнюється 40 років».

Нова платформа бренду була представлена ​​Pringles у лютому, замінивши давню лінійку «Once You Pop, You Can’t Stop», яка роками працювала по всьому світу.

Розкажіть друзям про новину