Принц Гаррі знявся у гумористичній рекламі своєї туристичної організації
10 Тра 2022, 12:23

Принц Гаррі знявся у гумористичній рекламі своєї туристичної організації

Схоже, що після від’їзду з палацу принц Гаррі відвідував уроки акторської майстерності, оскільки він нещодавно з’явився у рекламі своєї організації Travalyst, яка просуває екологічні подорожі.

Герцог Сассекський носить футболку з написом «girl dad» і демонструє сторону, яку не звикла бачити публіка.

Згідно з Travalyst, реклама просуває на своєму сайті інструмент оцінки відпочинку, який зараз тестується, щоб спонукати мандрівників у Новій Зеландії вибирати екологічно чисті варіанти подорожей при плануванні своєї відпустки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Оскільки подорожі продовжують повертатися, ми маємо можливість і потребу змінити галузь на краще», — каже принц Гаррі.

«Ми створили некомерційну організацію Travalyst, щоб переосмислити, як подорожі можуть продовжувати розширювати наше глобальне розуміння, руйнувати бар’єри та створювати культурні зв’язки за допомогою досвіду, якого в іншому випадку не мали б», — продовжує він.

Розкажіть друзям про новину