Принц Гаррі знявся у гумористичній рекламі своєї туристичної організації
10 Тра 2022, 12:23

Принц Гаррі знявся у гумористичній рекламі своєї туристичної організації

Схоже, що після від’їзду з палацу принц Гаррі відвідував уроки акторської майстерності, оскільки він нещодавно з’явився у рекламі своєї організації Travalyst, яка просуває екологічні подорожі.

Герцог Сассекський носить футболку з написом «girl dad» і демонструє сторону, яку не звикла бачити публіка.

Згідно з Travalyst, реклама просуває на своєму сайті інструмент оцінки відпочинку, який зараз тестується, щоб спонукати мандрівників у Новій Зеландії вибирати екологічно чисті варіанти подорожей при плануванні своєї відпустки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Оскільки подорожі продовжують повертатися, ми маємо можливість і потребу змінити галузь на краще», — каже принц Гаррі.

«Ми створили некомерційну організацію Travalyst, щоб переосмислити, як подорожі можуть продовжувати розширювати наше глобальне розуміння, руйнувати бар’єри та створювати культурні зв’язки за допомогою досвіду, якого в іншому випадку не мали б», — продовжує він.

Розкажіть друзям про новину