«ПРЕКРАСНІ»: Український бренд ювелірних виробів та Superhumans презентували спільний проєкт
03 Чер 2024, 17:27

«ПРЕКРАСНІ»: Український бренд ювелірних виробів та Superhumans презентували спільний проєкт

Український бренд ювелірних виробів POCHÉ та Superhumans Center —  центр з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни дорослих і дітей, презентують благодійний проєкт «ПРЕКРАСНІ», обличчям якого стануть українці з ампутаціями та іншими травмами, спричиненими війною. Частина прибутку з продажу колекцій, представлених в рамках ініціативи, буде передана Superhumans.

Надсила, гідність, впевненість, трансформації стали натхненням створення відеопроєкту, що демонструє: врода — це сукупність внутрішньої наснаги, цінностей та індивідуальності. Зовнішня краса не існуватиме без випромінювання краси зсередини — цей зв’язок досліджує бренд POCHÉ JEWELRY у cпільному з Superhumans проєкті.

ПРЕКРАСНІ — від слова «прикраса». ПРЕКРАСНІ — це невимовна краса, що ніби множиться під тиском випробувань, стає ще більш очевидною і особливою. Адже справжня коштовність сучасності — стійкість, жага до життя, хист бачити красу в усьому, а також величезний особистий приклад, який несуть герої кампанії. Проєкт має на меті нагадати, що сила є в кожному, а особливо у темні часи надважливо не зупинятись і продовжувати боротьбу за своє внутрішнє світло. Відеопроєкт з різними героями центру буде реалізовано у серії роликів, відзнятих на території Superhumans Center, що став другою домівкою для суперів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Першою героїнею знімання ПРЕКРАСНІ стала 78-річна пацієнтка Superhumans Валентина Псарьова — все життя жінка працювала у відділенні «Укртелекому» в Бахмуті. Після втрати чоловіка, з яким прожила 54 роки, Валентина залишалася в рідному містечку, поки в її будинок не поцілила ракета.

Одного дня я вийшла на подвір’я, відчула, що зараз потрібно вийти, якраз в момент, коли в домівку залетіла ракета. Ви знаєте, я досі думаю, що це чоловік мене зберіг. І дивлюсь на це так — я починаю нове життя у 78 років.
Валентина

У ролику жінка розмірковує над початком нового етапу життя, над коханням та над тим, що є справжнім багатством. Її яскравий український образ підтримують прикраси з колекцій «Leaf» та бестселери бренду — candy сережки і каблучки. 

Ми слідкуємо за Superhumans з початку їх діяльності і давно шукали нові способи допомоги українцям, що постраждали від воєнних дій. Коли почули історію Валентини — зрозуміли, що важливо реалізувати саме цей проєкт. Історії абсолютно героїчних людей, що зіткнулися з травмами, вчать нас — все довкола є довершеністю і головне те, що ти випромінюєш і яким є твій центральний сенс. Місія проєкту — на прикладі реальних історій надихнути тих, кому потрібен поштовх, а також зібрати якомога більше коштів для Superhumans Center.
команда POCHÉ

20% з продажів обраних позицій буде передано до Superhumans.

Розкажіть друзям про новину