22 Чер 2023, 17:51

Прайд-акція виступила проти політичної брехні про «просування ЛГБТ+»

Видання Gazeta.pl та організація Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza запустили кампанію #Proud Promotion of Rainbow Poland в день проведення Параду рівності у Варшаві. Незважаючи на те, що підтримка рівності шлюбів, одностатевих цивільних союзів та інших прав ЛГБТ+ в Польщі зростає протягом останнього десятиліття, влада намагається відкотити позитивні зміни назад. Політична пропаганда використовує гасло «просування ЛГБТ+», щоб придушити еволюцію поглядів.

Всупереч тим, хто маніпулює, щоб очорнити і заборонити «просування ЛГБТ+», загальнонаціональна кампанія креативного агентства MullenLowe Warsaw демонструє справжнє значення просування ЛГБТ+: рівні права для всіх, незалежно від сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності.

У рамках загальнонаціональної кампанії, яка планується на сайтах Gazeta.pl, будуть створені «промо-матеріали», що містять важливі вимоги ЛГБТ+ спільноти. Серед них будуть матеріали про рівні права на шлюб і права одностатевих пар, які виховують дітей, про підтримку молоді та батьків ЛГБТ+ дітей, про надійну освіту з питань рівності, про раціональний і науково обґрунтований підхід до визнання гендеру, а також про політику, вільну від функціонального використання символу веселки. Всі ці ідеї руху будуть представлені у вигляді товарів чи послуг, що просуваються в традиційній рекламі. Серед них, наприклад, «Помада рівності. У всіх на вустах»; «Веселковий соус. Найкраще для запіканки з політичної нісенітниці», «Вітамінний комплекс ЛГБТ+. Заповнити дефіцит емпатії» та багато інших.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«У сьогоднішній публічній дискусії спотворене гасло «просування ЛГБТ» навмисно використовується для маніпуляцій, — пояснив Марчін Новак, креативний директор MullenLowe Warsaw, агентства, відповідального за ідею кампанії. «Настав час протистояти цьому. Ми хочемо повернути цій фразі її справжнє значення — рівне ставлення до ЛГБТ+ людей та достовірні знання про рівність. І оскільки ми, в рекламному агентстві, знаємо, як придумувати рекламу, ми придумали ідею, за допомогою якої ми всі можемо просувати Веселкову Польщу. Країну без політичних швів, країну рівності та соціальної солідарності, без поділів».

Усі рекламні оголошення кампанії клікабельні і перенаправляють на сайт Dumnapromocja.pl, де можна дізнатися більше про вимоги ЛГБТ+ активістів та їхніх союзників, а також підписати петицію «Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео