PR-агентство Karla Otto опублікувало щорічний звіт «A Year in Data», у якому назвав моменти, бренди та персоналії, які викликали найбільшу медіацінність у соціальних мережах.
Нара Сміт стала інфлюенсеркою 2024 року, що підтверджується значним зростанням кількості підписників, впізнаваністю та партнерствами з брендами.
«Вона унікально поєднує в собі естетику, артистизм оповіді та стратегічну співпрацю. Всесвітньо відомі кулінарні відео «з нуля» та лідерство у вірусному тренді «trad wife» підкреслюють її привабливість. Її розкішна мода та ностальгічні образи знаходять відгук у всьому світі, що робить Нару затребуваною партнеркою для таких брендів, як Chanel, Aston Martin та W Hotels», — прокоментувало Karla Otto.
Нара Сміт — німецька фотомодель та інфлюенсерка, яка стала відома завдяки відео, де готує їжу «з нуля» та тренду «trad wife», який вона запровадила. Її акаунт у TikTok має 11,4 млн підписників.