PR-агентство Karla Otto назвало інфлюенсера 2024 року
23 Січ 2025, 16:07

PR-агентство Karla Otto назвало інфлюенсера 2024 року

PR-агентство Karla Otto опублікувало щорічний звіт «A Year in Data», у якому назвав моменти, бренди та персоналії, які викликали найбільшу медіацінність у соціальних мережах.

Нара Сміт стала інфлюенсеркою 2024 року, що підтверджується значним зростанням кількості підписників, впізнаваністю та партнерствами з брендами.

«Вона унікально поєднує в собі естетику, артистизм оповіді та стратегічну співпрацю. Всесвітньо відомі кулінарні відео «з нуля» та лідерство у вірусному тренді «trad wife» підкреслюють її привабливість. Її розкішна мода та ностальгічні образи знаходять відгук у всьому світі, що робить Нару затребуваною партнеркою для таких брендів, як Chanel, Aston Martin та W Hotels», — прокоментувало Karla Otto.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нара Сміт — німецька фотомодель та інфлюенсерка, яка стала відома завдяки відео, де готує їжу «з нуля» та тренду «trad wife», який вона запровадила. Її акаунт у TikTok має 11,4 млн підписників.

Розкажіть друзям про новину