PR-агентство Karla Otto назвало інфлюенсера 2024 року
23 Січ 2025, 16:07

PR-агентство Karla Otto назвало інфлюенсера 2024 року

PR-агентство Karla Otto опублікувало щорічний звіт «A Year in Data», у якому назвав моменти, бренди та персоналії, які викликали найбільшу медіацінність у соціальних мережах.

Нара Сміт стала інфлюенсеркою 2024 року, що підтверджується значним зростанням кількості підписників, впізнаваністю та партнерствами з брендами.

«Вона унікально поєднує в собі естетику, артистизм оповіді та стратегічну співпрацю. Всесвітньо відомі кулінарні відео «з нуля» та лідерство у вірусному тренді «trad wife» підкреслюють її привабливість. Її розкішна мода та ностальгічні образи знаходять відгук у всьому світі, що робить Нару затребуваною партнеркою для таких брендів, як Chanel, Aston Martin та W Hotels», — прокоментувало Karla Otto.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Нара Сміт — німецька фотомодель та інфлюенсерка, яка стала відома завдяки відео, де готує їжу «з нуля» та тренду «trad wife», який вона запровадила. Її акаунт у TikTok має 11,4 млн підписників.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео