Поєднання б’юті та технологій: у Києві з’явилось найбільше AR-дзеркало в світі
10 Жов 2023, 12:02

Поєднання б’юті та технологій: у Києві з’явилось найбільше AR-дзеркало в світі

7 жовтня на фасаді торгово-розважального центру Gulliver відбувся запуск найбільшого AR-дзеркала в світі, розробленого студією FFFACE.ME для бренду Maybelline New York. Кожен відвідувач мав можливість побачити себе через фільтр з доповненою реальністю в режимі реального часу. 

За допомогою інтерактивної інсталяції з доповненою реальністю бренд проанонсував запуск нової туші The Falsies Surreal. 

Цей кейс не тільки про масштаб, він демонструє, що тепер б’юті-бренди мають можливість пропонувати споживачам віртуально тестувати продукти за допомогою рекламних екранів будь-якого розміру та бачити результати в реальному часі. Технологія дозволяє взаємодіяти з продуктом індивідуально в цифровому форматі. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Ми встановлювали АR дзеркалами від FFFACE.ME  в аеропорту Шарль-де-Голь, біля Паризької опери, в найбільших торговельних центрах Франції та Німеччини, але кейс для Maybelline New York  став наймасштабнішим в історії індустрії.  Надважливо для нас, що це відбулося саме в Україні. Це лише початок і вагомий приклад того, що технології не мають кордонів. Ми віримо, що дуже скоро AR дзеркала буде використовувати весь рітейл, адже це найкращий спосіб емоційного зв’язку з аудиторією в режимі реального часу.
Поліна Клековкіна
СOО FFFACE.ME

Розкажіть друзям про новину