7 жовтня на фасаді торгово-розважального центру Gulliver відбувся запуск найбільшого AR-дзеркала в світі, розробленого студією FFFACE.ME для бренду Maybelline New York. Кожен відвідувач мав можливість побачити себе через фільтр з доповненою реальністю в режимі реального часу.
За допомогою інтерактивної інсталяції з доповненою реальністю бренд проанонсував запуск нової туші The Falsies Surreal.
Цей кейс не тільки про масштаб, він демонструє, що тепер б’юті-бренди мають можливість пропонувати споживачам віртуально тестувати продукти за допомогою рекламних екранів будь-якого розміру та бачити результати в реальному часі. Технологія дозволяє взаємодіяти з продуктом індивідуально в цифровому форматі.
4 червня MRKTNG MRTHN 2025
У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Ми встановлювали АR дзеркалами від FFFACE.ME в аеропорту Шарль-де-Голь, біля Паризької опери, в найбільших торговельних центрах Франції та Німеччини, але кейс для Maybelline New York став наймасштабнішим в історії індустрії. Надважливо для нас, що це відбулося саме в Україні. Це лише початок і вагомий приклад того, що технології не мають кордонів. Ми віримо, що дуже скоро AR дзеркала буде використовувати весь рітейл, адже це найкращий спосіб емоційного зв’язку з аудиторією в режимі реального часу.
Поліна Клековкіна
СOО FFFACE.ME