Повернення Серени та Дороти: зірки «Пліткарки» возз’єдналися у рекламі бренду Блейк Лайвлі
02 Лип 2025, 13:21

Повернення Серени та Дороти: зірки «Пліткарки» возз’єдналися у рекламі бренду Блейк Лайвлі

Betty Booze, бренд готових коктейлів, заснований Блейк Лайвлі, використовує ностальгію за серіалом «Пліткарка» у новій рекламі, в якій представляє лінійку Vodka Iced Tea міленіалам та представникам покоління Z.

«Sharing Good Tea» знову об’єднує Лайвлі та Зузанну Шадковську, найбільш відому шанувальникам як Дорота, улюблена подруга Серени ван дер Вудсен.

У рекламі пара, здається, повторює свою звичну динаміку, а потім виходить із ролі, щоб поговорити за банкою Betty Booze Vodka Iced Tea. Фраза «sharing good tea» є як натяком на плітки, так і буквальною рекламою продукту.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Реклама була створена агентством Maximum Effort.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео