Postmen увійшов у шортлісти на премії AdForum – PHNX 2022
30 Тра 2022, 14:21

Postmen увійшов у шортлісти на премії AdForum – PHNX 2022

У розпалі інформаційного спротиву отримуємо приємні новини про наші перемоги в Європі на рекламних фестивалях – 4 шортлисті на премії AdForum – PHNX 2022


У фіналі проєкти:

  • Перша в світі Zero-waste art exhibition для мережі Епіцентр, категорія STRATEGY & TECHNIQUE Awareness.
  • Фандрейзингова кампанія Grains of Truth для Фонду Музея Голодомору у категоріях: DESIGN Brand identity, STRATEGY & TECHNIQUE Awareness, STRATEGY & TECHNIQUE Direct marketing 

AdForum започаткував премію PHNX у 2020 році під час пандемії, щоби підтримати галузь рекламної індустрії та святкувати щороку стійкість та незламність креативу.  

Фінальні результати PHNX 2022 —16 червня.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину