Postmen увійшов у шортлісти на премії AdForum – PHNX 2022
30 Тра 2022, 14:21

Postmen увійшов у шортлісти на премії AdForum – PHNX 2022

У розпалі інформаційного спротиву отримуємо приємні новини про наші перемоги в Європі на рекламних фестивалях – 4 шортлисті на премії AdForum – PHNX 2022


У фіналі проєкти:

  • Перша в світі Zero-waste art exhibition для мережі Епіцентр, категорія STRATEGY & TECHNIQUE Awareness.
  • Фандрейзингова кампанія Grains of Truth для Фонду Музея Голодомору у категоріях: DESIGN Brand identity, STRATEGY & TECHNIQUE Awareness, STRATEGY & TECHNIQUE Direct marketing 

AdForum започаткував премію PHNX у 2020 році під час пандемії, щоби підтримати галузь рекламної індустрії та святкувати щороку стійкість та незламність креативу.  

Фінальні результати PHNX 2022 —16 червня.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину