Постери з шипами проти бездомних нагадали про жорстокість ворожої архітектури
05 Сер 2024, 12:36

Постери з шипами проти бездомних нагадали про жорстокість ворожої архітектури

По всій Великій Британії на лавках та інших плоских поверхнях у громадських місцях встановлюють шипи як ворожий метод відлякування безхатченків на відстані витягнутої руки.

Британський митець Стюарт Семпл об’єднався з манчестерським агентством TBWA\MCR у кампанії під назвою «Stop Homelessness Spiking», яка використовує шипи, щоб викрити бездушність цих архітектурних елементів.

«Життя людей, які змушені жити на вулиці, досить важке. Ми були шоковані, коли дізналися, що такий тип дизайну існує, а в деяких випадках його замовляють наші власні ради, — говорить виконавчий креативний директор TBWA\MCR Гері Фосетт. — Ми відчували, що повинні створити щось, що допоможе підвищити обізнаність і нагадати людям про сувору реальність життя в несприятливих умовах».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Постери із зображеннями людей у спальних мішках або лежачих на картоні були вмонтовані в реальні місця, де є поверхні, вкриті шипами. Шипи пронизають постери, створюючи жахливий образ, який, здається, має привернути увагу людей до поширеної особливості дизайну, яку більшість не помічає у повсякденному житті.

«Ворожий дизайн настільки підступний, що часто легко не помітити його справжніх намірів. Підвищення обізнаності, щоб люди могли помічати те, що відбувається в публічній сфері, для мене завжди було першим кроком у зміні культури, — каже Семпл, який керує організацією, що займається цією проблемою. — Зрештою, дизайн не повинен бути збоченим, щоб шкодити вразливим верствам населення, а містобудівники та дизайнери повинні використовувати свої таланти, щоб залучати, розвивати та підтримувати спільноти».

05 Сер 2024, 12:36
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва