Організація Parkrun, яка влаштовує 5-кілометрові змагання для бігунів, пішоходів і волонтерів, випустила серію постерів, що нагадують рецепти від лікаря, щоб популяризувати користь бігу для психічного здоров’я.
Створена рекламним агентством Meanwhile, кампанія підкреслює, що Parkrun користується підтримкою Королівського коледжу лікарів загальної практики, який прописує свої заходи пацієнтам. Лікарі загальної практики, які рекомендували його, кажуть, що він допоміг пацієнтам з тривогою та депресією.
«Багато людей можуть не усвідомлювати, наскільки по-справжньому трансформує їхнє життя участь у місцевому Parkrun, — говорить Джеймс Кросс, креативний директор і засновник Meanwhile. — Від допомоги з психічним здоров’ям до зменшення соціальної ізоляції та покращення фізичного здоров’я — користь для суспільства величезна. Тому ми з великою гордістю і радістю допомагаємо організації поширювати цю блискучу історію у світі».