Там, де постійні дедлайни, стрес та мультизадачність стали нормою, агенція Bickerstaff.492, спільно з туроператором JoinUP, вирішили нагадати людям про важливість відпочинку.
Bickerstaff.492 запустили диджитал рекламу і ролики на телебаченні й на радіо в Польщі, Литві, Латвії та Естонії. У Польщі постери були у тунелях і на екранах в метро, на білборді в Катовіце на вокзалі, сітілайти прикрашали столиці європейських міст.
Під час відпустки фокус значно змінюється. «Екзистенційні» питання, що виникають під час відпустки, зазвичай не турбують в інший час. Зʼїсти піцу, а потім морозиво і ще коктейль? Такі думки явно не приходять вранці по дорозі на роботу. А нова айдентика, постери та рекламні ролики допомагають людям перемикнутися від буденності до чогось приємного і хоч на мить задуматися про відпочинок, на який справді заслуговують.
Таким чином заклопотані містяни могли на хвилинку спинитися й поставити собі запитання: чи не полетіти мені в Занзібар, щоб бігати по піску босими ногами та не бігати за автобусом, щоранку запізнюючись на роботу?