Постери та білборди у Польщі, Литві, Латвії та Естонії закликали задуматися людей про відпочинок
02 Тра 2024, 14:52

Постери та білборди у Польщі, Литві, Латвії та Естонії закликали задуматися людей про відпочинок

Там, де постійні дедлайни, стрес та мультизадачність стали нормою, агенція Bickerstaff.492, спільно з туроператором JoinUP, вирішили нагадати людям про важливість відпочинку.

Bickerstaff.492 запустили диджитал рекламу і ролики на телебаченні й на радіо в Польщі, Литві, Латвії та Естонії. У Польщі постери були у тунелях і на екранах в метро, на білборді в Катовіце на вокзалі, сітілайти прикрашали столиці європейських міст.

Під час відпустки фокус значно змінюється. «Екзистенційні» питання, що виникають під час відпустки, зазвичай не турбують в інший час. Зʼїсти піцу, а потім морозиво і ще коктейль? Такі думки явно не приходять вранці по дорозі на роботу. А нова айдентика, постери та рекламні ролики допомагають людям перемикнутися від буденності до чогось приємного і хоч на мить задуматися про відпочинок, на який справді заслуговують. 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Таким чином заклопотані містяни могли на хвилинку спинитися й поставити собі запитання: чи не полетіти мені в Занзібар, щоб бігати по піску босими ногами та не бігати за автобусом, щоранку запізнюючись на роботу?

Розкажіть друзям про новину