Постери та білборди у Польщі, Литві, Латвії та Естонії закликали задуматися людей про відпочинок
02 Тра 2024, 14:52

Постери та білборди у Польщі, Литві, Латвії та Естонії закликали задуматися людей про відпочинок

Там, де постійні дедлайни, стрес та мультизадачність стали нормою, агенція Bickerstaff.492, спільно з туроператором JoinUP, вирішили нагадати людям про важливість відпочинку.

Bickerstaff.492 запустили диджитал рекламу і ролики на телебаченні й на радіо в Польщі, Литві, Латвії та Естонії. У Польщі постери були у тунелях і на екранах в метро, на білборді в Катовіце на вокзалі, сітілайти прикрашали столиці європейських міст.

Під час відпустки фокус значно змінюється. «Екзистенційні» питання, що виникають під час відпустки, зазвичай не турбують в інший час. Зʼїсти піцу, а потім морозиво і ще коктейль? Такі думки явно не приходять вранці по дорозі на роботу. А нова айдентика, постери та рекламні ролики допомагають людям перемикнутися від буденності до чогось приємного і хоч на мить задуматися про відпочинок, на який справді заслуговують. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Таким чином заклопотані містяни могли на хвилинку спинитися й поставити собі запитання: чи не полетіти мені в Занзібар, щоб бігати по піску босими ногами та не бігати за автобусом, щоранку запізнюючись на роботу?

Розкажіть друзям про новину