«Небезпечніші, ніж ви думаєте»: постери PETA зобразили Путіна та Кім Чен Ина у шкіряних куртках
20 Лют 2024, 13:36

«Небезпечніші, ніж ви думаєте»: постери PETA зобразили Путіна та Кім Чен Ина у шкіряних куртках

На тлі глобального занепокоєння ескалацією войовничої риторики Володимира Путіна та Кім Чен Ина найбільша організація із захисту тварин PETA розмістила постери із зображеннями російського та північнокорейського диктаторів біля штаб-квартири ООН на Мангеттені.

Нова кампанія «Dictators’ Dangerous Leather» засуджує ще один спосіб, у який відомі автократи спричиняють страждання та спустошення у світі — носіння шкіри, отриманої внаслідок вбивства мільйонів тварин. PETA закликає громадськість не уподібнюватися Путіну чи Кіму, утримуючись від купівлі шкіряних виробів, вироблених насильницьким способом.

«Кожен може обрати ненасильство і добро над злом, відмовившись від шкіряної промисловості, яка спричиняє кліматичну катастрофу, вбиває мільйони корів і навіть підвищує рівень захворюваності на рак серед працівників шкіряних заводів, — каже президентка PETA Інгрід Ньюкірк. — Одягаймося заради миру для всіх живих істот, обираючи веганські матеріали, які також захищають нашу планету».

Тваринництво, яке включає в себе шкіряну промисловість, відповідальне за майже п’яту частину всіх антропогенних викидів парникових газів. За даними Світового банку, тваринництво спричинило понад 80% вирубки тропічних лісів Амазонії з 1970 року, а через пожежі, а також через підвищення температури і посухи деякі райони Амазонії викидають більше вуглекислого газу, ніж можуть поглинати.

Крім того, виробництво шкіри вимагає великої кількості енергії та небезпечних хімічних речовин, таких як формальдегід, похідні кам’яновугільної смоли, а також олії, барвники та оздоблювальні матеріали на основі ціанідів. Веганська шкіра, виготовлена з яблук, пробки, кукурудзи, винограду, грибів, паперу, ананасів, сої або чаю, імітує властивості шкіри без жорстокого поводження з тваринами та руйнування навколишнього середовища.

PETA також демонструвала кампанію біля російського посольства у Вашингтоні, у Лондоні та в Азії. Ця партизанська маркетингова кампанія є результатом співпраці з креативним агентством Archer Troy.

Розкажіть друзям про новину