Постери BMW перетворили яскраве осіннє листя на дороги
06 Лис 2024, 16:38

Постери BMW перетворили яскраве осіннє листя на дороги

Осінь зазвичай знаменує собою міжсезоння для мотоциклістів, і їм часто потрібна додаткова мотивація, щоб повернутися на дорогу після активних літніх місяців.

У своїй кампанії для BMW Motorrad агентство Serviceplan France використовує це розуміння за допомогою яскравих візуальних образів, натхнених осінню, щоб розпалити цю пристрасть і стимулювати продажі.

Під гаслом «Fall in Love» кампанія демонструє дороги, символічно замінені осіннім листям різних кольорів, заохочуючи мотоциклістів вирушати в дорогу і відчути азарт, який пропонує новий сезон.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Жан-Філіп Дюбуа, креативний директор Serviceplan France, пояснює: «Завдання полягало в тому, щоб створити рекламну кампанію, яка не була б відверто сфокусована на продукті, але підкреслювала мету бренду: «Перетворити життя на поїздку». Ми хотіли надихнути водіїв не лише знову сісти на мотоцикл, але й відчути емоційний зв’язок із самою поїздкою».

Кампанія триватиме у Франції, країнах Бенілюксу та Італії з 28 жовтня по 28 грудня в мотоциклетній та споживчій пресі, а також у соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину