Рекламний білборд, що прославляє материнство та грудне вигодовування, став приводом для дискусій на Таймс-сквер.
Яскраве зображення майбутньої авторки кулінарної книги Моллі Баз демонструє, як вона притискає до оголених грудей лактаційне печиво. Візуальний образ, який мав на меті просувати інклюзивний бренд Swehl, що випускає продукцію для грудного вигодовування, викликав резонанс після того, як його раптово зняли всього через кілька днів після розміщення на сайті.
Графічне зображення, що є частиною кампанії Swehl «Just Add Milk», було приурочене до Дня матері і мало на меті нормалізувати грудне вигодовування. Однак компанія Clear Channel Outdoor, яка наглядає за розміщенням реклами, зрештою зняла її, пославшись на порушення своїх правил щодо контенту.
Рішення Clear Channel зазнало широкої критики, особливо з огляду на часто провокаційний характер інших рекламних оголошень на Таймс-сквер. Багато хто, у тому числі й Баз, вказали на іронію в тому, що реклама, яка вшановує материнство, була знята, а більш сексуалізований контент залишився.
«Виявляється, ці великі груди і вагітний живіт були трохи завеликі для Таймс-Сквер», — поскаржилася Баз в Instagram, додавши, що вона «розчарована, але зовсім не здивована» зняттям реклами.
Соціальні мережі вибухнули повідомленнями на підтримку авторки, бренду та жінок загалом.
This is insane but not surprising…
— Yashar Ali 🐘 (@yashar) May 12, 2024
Cookbook author Molly Baz was featured in an ad for the company @swehl_, which helps new moms with breastfeeding through its products and the online community it has built.
The company bought ad space on a billboard in Times Square owned by… pic.twitter.com/nwgbo0ZcVk
«Прелюдія з руками в трусах на білборді — це добре, але не більш прикрита вагітна жінка, яка пропагує здоров’я матері та дитини?» — запитала чемпіонка з автоперегонів Джулія Ландауер.