20 Тра 2024, 17:17

Рекламу грудного вигодовування зняли з Таймс-Сквер, що викликало невдоволення соцмереж

Рекламний білборд, що прославляє материнство та грудне вигодовування, став приводом для дискусій на Таймс-сквер.

Яскраве зображення майбутньої авторки кулінарної книги Моллі Баз демонструє, як вона притискає до оголених грудей лактаційне печиво. Візуальний образ, який мав на меті просувати інклюзивний бренд Swehl, що випускає продукцію для грудного вигодовування, викликав резонанс після того, як його раптово зняли всього через кілька днів після розміщення на сайті.

Графічне зображення, що є частиною кампанії Swehl «Just Add Milk», було приурочене до Дня матері і мало на меті нормалізувати грудне вигодовування. Однак компанія Clear Channel Outdoor, яка наглядає за розміщенням реклами, зрештою зняла її, пославшись на порушення своїх правил щодо контенту.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Рішення Clear Channel зазнало широкої критики, особливо з огляду на часто провокаційний характер інших рекламних оголошень на Таймс-сквер. Багато хто, у тому числі й Баз, вказали на іронію в тому, що реклама, яка вшановує материнство, була знята, а більш сексуалізований контент залишився.

«Виявляється, ці великі груди і вагітний живіт були трохи завеликі для Таймс-Сквер», — поскаржилася Баз в Instagram, додавши, що вона «розчарована, але зовсім не здивована» зняттям реклами.

Соціальні мережі вибухнули повідомленнями на підтримку авторки, бренду та жінок загалом.

«Прелюдія з руками в трусах на білборді — це добре, але не більш прикрита вагітна жінка, яка пропагує здоров’я матері та дитини?» — запитала чемпіонка з автоперегонів Джулія Ландауер.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео