Агентство MullenLowe запустило нову контент-платформу «Princesses On Periods» для бренду таблеток від менструального болю Dorival у Центральній Америці.
Незважаючи на те, що 1,8 мільярда людей у світі мають менструації, багато з цих дівчат, жінок, трансгендерних та небінарних людей не можуть гідно та здорово ставитися до свого менструального циклу.
Це замкнене коло починається рано, оскільки дівчатка, які вступають у пубертатний період, переживають цей новий життєвий етап далеко не як у казці: вперше відчуваючи менструацію, їм бракує необхідної інформації, і вони відчувають себе незручно, говорячи про неї. На жаль, багато хто навіть не знає, що таке менструація, доки не відчує її.
Щоб змінити цю історію, фармацевтична компанія Bayer та Dorival у партнерстві з MullenLowe створили контент-платформу «Princesses On Periods», яка представила класичних принцес, переосмислених як сучасних молодих дівчат, які не бояться використовувати свої голоси, щоб розповісти іншим підліткам повну історію про менструацію.
У цих казках Рапунцель, Спляча Красуня та Попелюшка не застрягли в замках і не розмовляють з тваринами — вони ходять до школи, розважаються з друзями, грають на Twitch, діляться порадами щодо макіяжу та плейлистами. Просто живуть своїм найкращим життям, а ще у них місячні.
Контент-платформа використовує пошукові дані та соціальне прослуховування, щоб виявити та відповісти на найпоширеніші запитання про менструацію, а кожна принцеса надає достовірні поради на різні теми, починаючи від розуміння менструального циклу, проходження ПМС і закінчуючи рішенням проблеми болю.
Хуан Мануель Нусс, бренд-менеджер з питань болю в Bayer Consumer Health Central America, сказав: «Незважаючи на те, що менструація повинна бути нормальною темою для розмови, багато підлітків все ще соромляться говорити про неї. Dorival вже давно зосередився на розширенні прав і можливостей жінок, і ми хочемо надати молодим дівчатам інструменти та впевненість у тому, що вони можуть переживати менструацію у власний спосіб, який їм підходить. У кожної дівчини бувають місячні, але всі вони протікають по-різному. І це нормально».
Карлос Андрес Родрігес, глобальний креативний директор MullenLowe: «Казки та історії про принцес завжди мали здатність надихати. Ми знайшли ідеальну можливість перенести цих класичних персонажів у сучасний світ. Це більше не про принцес, захованих у замках, або яких рятують принци: тепер вони — круті геймери, стримери та інфлюенсери, які прагнуть допомогти в освіті маленьким дівчаткам по всьому світу».
Кампанія, що транслюватиметься в Центральній Америці, буде представлена на телебаченні, зовнішній рекламі та в соціальних мережах.