Попелюшка, Рапунцель та Спляча красуня розповіли підліткам про особливості менструації
16 Кві 2024, 17:04

Попелюшка, Рапунцель та Спляча красуня розповіли підліткам про особливості менструації

Агентство MullenLowe запустило нову контент-платформу «Princesses On Periods» для бренду таблеток від менструального болю Dorival у Центральній Америці.

Незважаючи на те, що 1,8 мільярда людей у світі мають менструації, багато з цих дівчат, жінок, трансгендерних та небінарних людей не можуть гідно та здорово ставитися до свого менструального циклу.

Це замкнене коло починається рано, оскільки дівчатка, які вступають у пубертатний період, переживають цей новий життєвий етап далеко не як у казці: вперше відчуваючи менструацію, їм бракує необхідної інформації, і вони відчувають себе незручно, говорячи про неї. На жаль, багато хто навіть не знає, що таке менструація, доки не відчує її.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб змінити цю історію, фармацевтична компанія Bayer та Dorival у партнерстві з MullenLowe створили контент-платформу «Princesses On Periods», яка представила класичних принцес, переосмислених як сучасних молодих дівчат, які не бояться використовувати свої голоси, щоб розповісти іншим підліткам повну історію про менструацію.

У цих казках Рапунцель, Спляча Красуня та Попелюшка не застрягли в замках і не розмовляють з тваринами — вони ходять до школи, розважаються з друзями, грають на Twitch, діляться порадами щодо макіяжу та плейлистами. Просто живуть своїм найкращим життям, а ще у них місячні.

Контент-платформа використовує пошукові дані та соціальне прослуховування, щоб виявити та відповісти на найпоширеніші запитання про менструацію, а кожна принцеса надає достовірні поради на різні теми, починаючи від розуміння менструального циклу, проходження ПМС і закінчуючи рішенням проблеми болю.

Хуан Мануель Нусс, бренд-менеджер з питань болю в Bayer Consumer Health Central America, сказав: «Незважаючи на те, що менструація повинна бути нормальною темою для розмови, багато підлітків все ще соромляться говорити про неї. Dorival вже давно зосередився на розширенні прав і можливостей жінок, і ми хочемо надати молодим дівчатам інструменти та впевненість у тому, що вони можуть переживати менструацію у власний спосіб, який їм підходить. У кожної дівчини бувають місячні, але всі вони протікають по-різному. І це нормально».

Карлос Андрес Родрігес, глобальний креативний директор MullenLowe: «Казки та історії про принцес завжди мали здатність надихати. Ми знайшли ідеальну можливість перенести цих класичних персонажів у сучасний світ. Це більше не про принцес, захованих у замках, або яких рятують принци: тепер вони — круті геймери, стримери та інфлюенсери, які прагнуть допомогти в освіті маленьким дівчаткам по всьому світу».

Кампанія, що транслюватиметься в Центральній Америці, буде представлена на телебаченні, зовнішній рекламі та в соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину