Мережа ресторанів фаст-фуду McDonald’s об’єдналася з польським музичним виконавцем Ральфом Камінскі для рекламної кампанії в Польщі, включаючи участь у віртуальному концерті через застосунок бренду.
Компанія, розроблена агентством DDB Warsaw, винагородить клієнтів за завантаження застосунку MyMcDonald’s та приєднання до його програми лояльності, надавши їм доступ до перегляду виступу польського співака, автора пісень та композитора.
Щоб отримати доступ, користувачам буде надано можливість обміняти бали лояльності на ексклюзивні привілеї та виступи артистів, зіграні на таці McDonald’s з використанням технології доповненої реальності (AR). Це продовження недавнього туру Камінські, а також дасть учасникам програми шанс виграти квитки на одне з його шоу, яке відбувається у невеликих містах Польщі.
Камінські також з’являється та виконує одну зі своїх пісень у рекламному ролику McDonald’s, коли клієнт включив застосунок бренду.
Клементіна Ярмуш, старший спеціаліст зі стратегічного планування DDB Warsaw, розповіла, що кампанія звернулася до доповненої реальності, оскільки технологія є «механізмом, який був би ексклюзивним, але не для всіх».
«Технологія AR дає користувачеві програми лояльності відчуття, що знаменитість, яка дає приватний концерт, робить щось спеціально для нього, і в той же час механізм досить інклюзивний, щоб його міг легко використати будь-хто, хто має додаток», – продовжила Ярмуш.
«Вибираючи платформу для проведення нашого віртуального концерту, ми намагалися вибрати місце максимально доступне для користувачів. Концерт доповненої реальності можна запустити, використовуючи лише телефон із встановленим додатком McDonald’s», – додав Міхал Гловала, керівник відділу інновацій DDB Warsaw.