Поціловані тварини стали героями кампанії косметичного бренду
11 Лип 2024, 13:27

Поціловані тварини стали героями кампанії косметичного бренду

Понад 500 000 тварин щороку зазнають жорстокого поводження в результаті лабораторних тестувань для виробництва косметики.

Щоб повідомити, що косметичний бренд Etnia Cosmetics не допускає жорстокого поводження з тваринами, створили не типову кампанію з моделями та макіяжем, а запросили чотиралапих.

«Kiss Testing» — це перша кампанія, яка демонструє повагу та любов до домашніх улюбленців через поцілунок, який показує, що продукція бренду не тестується на тваринах.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео