Поціловані тварини стали героями кампанії косметичного бренду
11 Лип 2024, 13:27

Поціловані тварини стали героями кампанії косметичного бренду

Понад 500 000 тварин щороку зазнають жорстокого поводження в результаті лабораторних тестувань для виробництва косметики.

Щоб повідомити, що косметичний бренд Etnia Cosmetics не допускає жорстокого поводження з тваринами, створили не типову кампанію з моделями та макіяжем, а запросили чотиралапих.

«Kiss Testing» — це перша кампанія, яка демонструє повагу та любов до домашніх улюбленців через поцілунок, який показує, що продукція бренду не тестується на тваринах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину