18 Січ 2023, 12:08

По всій Європі встановили білборди про негативний вплив Toyota і BMW на довкілля

Група активістів, що займаються брендалізмом, захопила білборди по всій Європі, протестуючи проти автомобільної промисловісті через рекламу, що вводить в оману споживачів.

У минулому брендалізм націлювався на банківський та авіаційний сектори, але цього разу група активістів заявляє, що їх намір полягає в тому, щоб привернути увагу до реклами, що вводить в оману, і агресивної тактики лобіювання, що використовується автомобільною промисловістю, зокрема Toyota та BMW.

У 2022 році Toyota посіла 10-те місце серед найгірших компаній у світі за версією InfluenceMap за антикліматичне лобіювання (найгірший рейтинг серед усіх автовиробників), а BMW посіла 16-те місце в загальному рейтингу (другий найгірший автомобільний бренд).

Незважаючи на те, що в рекламі Toyota і BMW підкреслювалася лінійка їх електромобілів (EV), обидві компанії, як і раніше, вкладають значні кошти у продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, що забруднюють довкілля. Згідно з звітом Greenpeace Asia, лише 0,2% автомобілів, проданих Toyota у 2021 році, були електромобілями.

Самі постери були встановлені кліматичними активістами з груп Subvertisers International, Brandalism та Extinction Rebellion на автобусних зупинках, білбордах та у метро у Лондоні, Берліні, Франкфурті, Парижі, Нанті, Брюсселі, Льєжі, Брістолі, Дербі та інших європейських містах.

Рекламні оголошення були розроблені художниками і містять зображення автомобілів Toyota та BMW, що сильно забруднюють навколишнє середовище, таких як Toyota Land Cruiser та позашляховики BMW X5 та X7.
Активісти використовують цю акцію, щоб вимагати від урядів більш жорсткої політики щодо регулювання реклами екологічно шкідливих продуктів і запобігання екологічних заяв, що вводять в оману, від великих компаній-забруднювачів.

Загальноєвропейська акція проводиться під час зростаючого міжнародного імпульсу, пов’язаного з ідеєю запровадження заборони на рекламу, що руйнують клімат, таких як викопне паливо та позашляховики. Наприклад, у Франції реклама автомобілів тепер вимагає застереження, що спонукає споживачів ходити пішки, їздити велосипедом або користуватися громадським транспортом, де це можливо, в рамках нового правила, яке набуде чинності в березні 2022 року.

Напередодні заборони Великобританії на продаж бензинових і дизельних автомобілів до 2030 року і гібридних автомобілів до 2035 року учасники кампанії закликають негайно припинити рекламу транспортних засобів, що найбільш забруднюють довкілля, особливо позашляховиків. Учасники кампаній Adfree Cities (Великобританія), Badvertising (Великобританія), Résistance à l’Agression Publicitaire (Франція), Climáximo (Португалія), Greenpeace International та 35 інших організацій закликають прийняти закон, що забороняє рекламу продуктів з високим вмістом вуглецю.

Тона Меррімен, представник Brandalism, каже: «Toyota та BMW використовують хитрі маркетингові кампанії для просування негабаритних моделей позашляховиків, які захаращують міські квартали. Електричні позашляховики не є рішенням — вони надто великі для більшості місць для паркування, а їх високий розмір бампера і надмірна вага становлять підвищений ризик для пішоходів, особливо дітей, під час дорожньо-транспортних пригод».

Представник BMW сказав, що сталість є елементарною частиною корпоративної стратегії BMW Group. «BMW Group має намір досягти кліматичної нейтральності до 2050 року, і ми дотримуємося науково підтвердженого та прозорого шляху по всьому ланцюжку створення вартості».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео