11 Січ 2023, 13:54

По всій Великобританії розмістили гігантські стікери із нагадуванням для виборців

Кампанія Виборчої комісії, неурядового органу, який здійснює нагляд з а виборами та фінансовими справами у Великобританії, з інформування громадськості готує виборців у всій Англії до зміни правил.

У рамках кампанії було використано гігантські стікери, щоб нагадати виборцям, що тепер їм потрібно пред’явити посвідчення особи з фотографією, щоб проголосувати.

Агенція McCann Demand стоїть за кампанією Note to Self, в основі якої лежить хвилинна телевізійна реклама, де люди бачать величезні стікери.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Виборча комісія почала співпрацювати з агенцією після того, як набрав чинності Закон про вибори уряду Великобританії, який вимагає від виборців принести посвідчення особи з фотографією на виборчі дільниці.

Люсі Хадсон, керуючий директор McCann Demand, сказала: «Ми хотіли, щоб наша кампанія була доступною та простою для розуміння, а наш заклик до дії був чітким. Ми зупинилися на привабливій, опрацьованій творчій концепції, яка базується на відомому всьому пристрої — скромному стікері».

Телевізійний ролик підтримуватиметься зовнішньою рекламою, радіо, діджитал аудіо, соціальними, друкованими, діджитал та внутрішньоігровими активаціями.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео