По всій Великобританії розмістили гігантські стікери із нагадуванням для виборців
11 Січ 2023, 13:54

По всій Великобританії розмістили гігантські стікери із нагадуванням для виборців

Кампанія Виборчої комісії, неурядового органу, який здійснює нагляд з а виборами та фінансовими справами у Великобританії, з інформування громадськості готує виборців у всій Англії до зміни правил.

У рамках кампанії було використано гігантські стікери, щоб нагадати виборцям, що тепер їм потрібно пред’явити посвідчення особи з фотографією, щоб проголосувати.

Агенція McCann Demand стоїть за кампанією Note to Self, в основі якої лежить хвилинна телевізійна реклама, де люди бачать величезні стікери.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Виборча комісія почала співпрацювати з агенцією після того, як набрав чинності Закон про вибори уряду Великобританії, який вимагає від виборців принести посвідчення особи з фотографією на виборчі дільниці.

Люсі Хадсон, керуючий директор McCann Demand, сказала: «Ми хотіли, щоб наша кампанія була доступною та простою для розуміння, а наш заклик до дії був чітким. Ми зупинилися на привабливій, опрацьованій творчій концепції, яка базується на відомому всьому пристрої — скромному стікері».

Телевізійний ролик підтримуватиметься зовнішньою рекламою, радіо, діджитал аудіо, соціальними, друкованими, діджитал та внутрішньоігровими активаціями.

Розкажіть друзям про новину