Playboy у співпраці з компанією з вироблення напоїв Spirits Investment Partners випустить нову лінійку хард-зельцерів під назвою Play Hard.
Play Hard матиме чотири смаки: Mango Dragon Fruit, Grapefruit Yuzu, Pineapple Passion Fruit та Apple Prickly Pear. На упаковці зображені кролики Енді Воргола, які він створив для Playboy у 1985 році. Це вже четвертий алкогольний продукт від Playboy Spirits, який продає текілу, віскі та коньяк під ультрапреміальним брендом Rare Hare.
Хоча ці продукти надзвичайно дорогі (до $999 за пляшку), горілчані напої націлені на більш масову аудиторію на дедалі переповненому ринку консервованих коктейлів.
Вони з’явилися більш ніж через три роки після того, як Playboy востаннє публікував журнал. Відтоді Playboy перезапустився як платформа для креаторів на кшталт OnlyFans, ліцензіар, а також як бренд стилю життя, який, за його словами, уособлює індивідуальність, самовираження та грайливість. Його колишній слоган «Розваги для чоловіків» з часом змінився на «Задоволення для всіх».
За словами генерального директора Spirits Investment Partners Марка Бушали, Playboy Spirits розраховує на цей капітал бренду разом з унікальною упаковкою та якісними напоями для того, щоб прорватися крізь хаос переповненої категорії коктейлів. За його словами, конкурентам у цьому сегменті бракує якості продукту та упаковки, яку запропонує Play Hard.
За словами Девона Белтера, директора з маркетингу Spirits Investment Partners і колишнього маркетолога Playboy, бренд Playboy резонує зі споживачами у віці 20-30 років, які інтерпретують бренд інакше, ніж їхні батьки, бабусі та дідусі. «Я думаю, що спільною рисою є самовираження, індивідуальність і сміливе життя, а також не таке серйозне ставлення до себе», — каже Белтер.
За словами Бушали, нові напої з’являться у ритейлі в Маямі та Орландо вже цього місяця, а в 2024 році планується розширення на сім або вісім додаткових ринків. Окремо компанія працює над смаковими профілями для підтримки запуску в Азії.