Playboy випустить лінійку алкогольних коктейлів
21 Вер 2023, 11:31

Playboy випустить лінійку алкогольних коктейлів

Playboy у співпраці з компанією з вироблення напоїв Spirits Investment Partners випустить нову лінійку хард-зельцерів під назвою Play Hard.

Play Hard матиме чотири смаки: Mango Dragon Fruit, Grapefruit Yuzu, Pineapple Passion Fruit та Apple Prickly Pear. На упаковці зображені кролики Енді Воргола, які він створив для Playboy у 1985 році. Це вже четвертий алкогольний продукт від Playboy Spirits, який продає текілу, віскі та коньяк під ультрапреміальним брендом Rare Hare.

Хоча ці продукти надзвичайно дорогі (до $999 за пляшку), горілчані напої націлені на більш масову аудиторію на дедалі переповненому ринку консервованих коктейлів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Вони з’явилися більш ніж через три роки після того, як Playboy востаннє публікував журнал. Відтоді Playboy перезапустився як платформа для креаторів на кшталт OnlyFans, ліцензіар, а також як бренд стилю життя, який, за його словами, уособлює індивідуальність, самовираження та грайливість. Його колишній слоган «Розваги для чоловіків» з часом змінився на «Задоволення для всіх».

За словами генерального директора Spirits Investment Partners Марка Бушали, Playboy Spirits розраховує на цей капітал бренду разом з унікальною упаковкою та якісними напоями для того, щоб прорватися крізь хаос переповненої категорії коктейлів. За його словами, конкурентам у цьому сегменті бракує якості продукту та упаковки, яку запропонує Play Hard.

За словами Девона Белтера, директора з маркетингу Spirits Investment Partners і колишнього маркетолога Playboy, бренд Playboy резонує зі споживачами у віці 20-30 років, які інтерпретують бренд інакше, ніж їхні батьки, бабусі та дідусі. «Я думаю, що спільною рисою є самовираження, індивідуальність і сміливе життя, а також не таке серйозне ставлення до себе», — каже Белтер.

За словами Бушали, нові напої з’являться у ритейлі в Маямі та Орландо вже цього місяця, а в 2024 році планується розширення на сім або вісім додаткових ринків. Окремо компанія працює над смаковими профілями для підтримки запуску в Азії.

Розкажіть друзям про новину