У грудні 2024 року, до п’ятиріччя платформи, Київстар ТБ провела масштабне оновлення айдентики.
Головною метою було формування чіткої візуальної ідентичності сервісу як самостійного гравця на ринку OTT-платформ. Рефреш допоміг побудувати впізнавану візуальну ідентичність, що підкреслює контентне різноманіття платформи та самостійність продукту, адже Київстар ТБ можна користуватись абонентам будь-якого мобільного оператора чи інтернет-провайдера.
Над новим стилем працювала агенція I AM IDEA.
Платформа для всіх
Через присутність зірки в логотипі аудиторія підсвідомо сприймала сервіс як доступний лише абонентам Київстар, що не відповідає дійсності, бо Київстар ТБ можуть користуватись абоненти усіх мобільних операторів та інтернет-провайдерів. Оновлення айдентики стало еволюційним кроком у розвитку бренду та дозволило чітко окреслити Київстар ТБ як окремий продукт — сучасну платформу з легальним контентом на будь-який смак.
Контент — головний герой платформи
За допомогою нової дизайн-системи, яка адаптується під різні продуктові й комунікаційні потреби, привертаємо увагу різноплановим контентом платформи. Такі впровадження дозволяють ще більше підкреслити слоган «Завжди є щось нове на Київстар ТБ».
Ще однією із задач оновлення айдентики була необхідність підкреслити контентне різноманіття платформи за допомогою кольору. До основних трьох кольорів — зеленого, білого та блакитного — додалися ще 7. Новий логотип став основою для системи сублоготипів, де напрями мають різні кольори й оформлення. За типами контенту закріплюється свій колір (наприклад, фіалково-синій для спорту).
Нова айдентика ґрунтується на ідеї адаптивності. Колір та палітра бренду тепер формується з урахуванням візуалу контенту: постери, обкладинки й кадри визначають акцентні кольори, тоді як загальне тло залишається темно-синім — стилістичним продовженням атмосфери кінозалу. У такий спосіб айдентика не лише передає гнучкість, а й посилює фокус на самому контенті.
«К» — лого, що несе в собі сенс
Попередню іконку замінив новий знак платформи — літера «К», яка виконує функцію і логотипу, й іконки застосунку.
Це унікальний знак, який поєднує у собі символізм першої літери назви платформи, іконку play та сердечко, що створює метафору ідеї сервісу: можливість дивитися те, що любиш. Окрім цього, гармонійно вдосконалено сам напис Київстар ТБ.
У межах кампанії в грудні було запущено телевізійний ролик, а також реалізовано комплексну комунікаційну стратегію із залученням digital-каналів та SMM. Було розміщено статті та публікації у провідних медіа, проведено кампанію зовнішньої реклами — на білбордах, сітілайтах та поверхнях торговельних центрів, зокрема у форматі 3D-реклами в ТЦ Gulliver.
У травні кампанія набула всеукраїнського масштабу: оновлена айдентика вже представлена у громадському транспорті, метрополітені та у потягах «Укрзалізниці».
Результати
Оновлена айдентика дозволила бренду чіткіше транслювати цінності родинного перегляду та спільного дозвілля. Візуальні образи стали проєкцією самого глядача, що зробило платформу ближчою та зрозумілішою для користувача. Завдяки теплій естетиці та простій, відкритій комунікації, Київстар ТБ зміцнив емоційний зв’язок зі своєю аудиторією.
Новий логотип і візуальний стиль краще адаптовані до диджитал-середовища, що підвищує впізнаваність бренду в онлайн-комунікаціях і робить взаємодію з користувачами більш ефективною.
Покращена емоційна близькість до користувача створила сприятливі умови для зміцнення лояльності до бренду, що в перспективі сприяє зростанню кількості підписників і розширенню партнерських можливостей.
Оновлення айдентики має довгостроковий вплив на розвиток бренду Київстар ТБ. Чітка візуальна ідентичність сприяє зміцненню позицій платформи на ринку, залученню нових користувачів та партнерів, а також підтримує стратегічний напрямок розвитку сервісу як однієї з провідних OTT-платформи в Україні.