Нещодавно платформа представила нові інструменти ШІ для фрілансерів. Відкритий лист бренду, опублікований у The New York Times, закликає до координації між ШІ та людьми.
Тиждень тому глобальний платформа для фрилансерів Fiverr представила нові категорії штучного інтелекту на платформі на хвилі революції ШІ. Щоб посилити повідомлення, бренд підготував відкритий лист до AI, частково написаний AI.
У рекламі, опублікованій на обкладинці The New York Times, лист Fiverr, підписаний її генеральним директором Міхою Кауфманом, закликає до координації між ШІ та людьми. Вказуючи на потенціал і потужність цієї технологічної інновації, Кауфман підкреслює потребу в людській майстерності, щоб зробити роботу, створювану ШІ, менш «роботизованою».
У листі вихваляється продуктивність, досягнута завдяки поєднанню потенціалу ШІ з людською творчістю.
Цікаво, що Кауфман вирішив використати штучний інтелект для написання листа, можливо, щоб показати, що він все ще є досить незавершеним без нагляду людини. Однак у листі вихваляється продуктивність, досягнута завдяки поєднанню потенціалу ШІ з людською творчістю. З цієї причини, як йдеться в листі, платформа вирішила додати категорії штучного інтелекту, такі як Midjourney, ChatGPT і Dall-E, до свого каталогу послуг, щоб задовольнити митців і програмістів, які вже користуються цими передовими інструментами у своєму робочому процесі.
Дискусія навколо швидкого зростання штучного інтелекту та його широко поширеної ідеї «свободи волі» часто призводила до бурхливих дискусій щодо того, які наслідки ця нова технологія може мати для життя людей. Наприклад, у зв’язку з тим, що ChatGPT і Dall-E набувають величезної популярності, багато хто побоюється, що художники та програмісти з усього світу виявляться майже міфічними конкурентами.
Fiverr у листі вважає штучний інтелект, незважаючи на його величезний потенціал, нижчим за людську творчість, називаючи створені ним роботи «роботизованими» та позбавленими індивідуальності. Ця рекламна кампанія, головним чином представляючи нові інструменти штучного інтелекту на Fiverr, також надає більш збалансований погляд на те, як «зустрічати» штучний інтелект.
За останні шість місяців кількість пошуків послуг, пов’язаних зі штучним інтелектом, на платформі зросла на понад 1400%.
За даними Fiverr, за останні шість місяців кількість пошуків послуг, пов’язаних зі штучним інтелектом, на платформі зросла на понад 1400%. Додаткові сервіси штучного інтелекту будуть доповнені власними інструментами штучного інтелекту Fiverr, такими як Fiverr Logo Maker для дизайнерів і AI Auditions для виконавців голосу за кадром.