В останній кампанії Pizza Hut світова мережа ресторанів-піцерій вибачається перед Чикаго за те, що представила справжню піцу міста не у стилі глибокої тарілки.
Кампанія під назвою «Sorry, Chicago» акцентує увагу на піці — тонкому коржі з начинкою до самого краю, нарізаному квадратиками, — яку компанія анонсувала минулого тижня. У ролику показані розлючені мешканці Чикаго, які насолоджуються новою піцою і водночас лають Pizza Hut за те, що вона поділилася їхнім секретом зі світом.
Кампанія буде транслюватися на національному телебаченні, у диджитал та соціальних мережах. Pizza Hut також співпрацює із відомим блогером Сетом Філліпсом, який триматиме коробку Pizza Hut, щоб розповісти про те, що «Піца по-чиказькі — для туристів» і «Піца в глибокій тарілці— це просто лазанья».
Роботу виконало агентство Deutsch LA.
«Незважаючи на те, що ви можете подумати, справжні жителі Чикаго не їдять глибоку страву весь час — вони подають нам глибоку страву брехні!, — сказав про нову кампанію Раян Лер, співдиректор креативного відділу Deutsch LA. — Піца в глибокій тарілці — це справжня народна піца, і немає нікого кращого, хто міг би поділитися цим секретом з усією країною, ніж Pizza Hut. Ми дуже любимо цю роботу, і нам сподобалося працювати з командою Pizza Hut, адже хто не любить час від часу розповідати секрети?»