Піт Девідсон, Nicki Minaj та інші заспівали у ролику Call of Duty
13 Жов 2022, 10:33

Піт Девідсон, Nicki Minaj та інші заспівали у ролику Call of Duty

Американська компанія з видання та розробки відеоігор Activision сподівається створити ажіотаж напередодні виходу 28 жовтня останньої гри серії Call of Duty: Modern Warfare II, за допомогою зіркової телевізійної кампанії «Squad Up» від агентства 72andSunny, в якій друзі з усього світу збираються разом, щоб грати.

У рамках кампанії представлений 90-секундний ролик є армійським каденсом — традиційним маршевим закликом і відповіддю, що починається з «left, left, left, right, left», а потім переходить до ліричного: «It don’t matter where you’ve been, Modern Warfare is back again» і «It’s not a game, it’s a way of life».

До акторського складу увійшли репери Nicki Minaj та Lil Baby, комік Піт Девідсон, співак Кейн Браун, захисники «Лос Анджелес Ремз» Джален Ремсі та Девід Лонг-молодший, стримери Call of Duty Nuke Squad з організації FaZe Clan та англійський футболіст Букайо Сака.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Modern Warfare II — це не тільки інноваційна гра Call of Duty на сьогоднішній день, але і найцікавіша гра, в яку можна грати з друзями», — заявив Тайлер Бал, віце-президент і голова відділу маркетингу Call of Duty в Activision. «У «Squad Up» ми створили ритмічний гімн, який приносить відношення, веселощі та зв’язок, які наші гравці отримують у грі».

Компанія була запущена під час гри «Лос Анджелес Ремз» проти «Даллас Ковбойз» 9 жовтня на трансляції каналу Fox.

Розкажіть друзям про новину