10 Чер 2024, 13:47

Pinterest переосмислив «Алісу в Країні Чудес» у новій кампанії

Платформа Pinterest запустила нову креативну бренд-кампанію. Це візуальне видовище позиціонує Pinterest як платформу, де шлях самопізнання перетворюється на пригоду.

Кампанія — це кінематографічна подорож фантастичним світом Pinterest. Це місце, де розрізнені ідеї сходяться, створюючи унікальний світ для кожного користувача. Вона натхненна реальними історіями користувачів Pinterest і демонструє платформу як простір, де процвітає креатив та індивідуальність.

Ксанта Веллс, віце-президент з глобального креативу Pinterest, розглядає платформу як «магічну середину». Це простір, де користувачі можуть відкривати та формувати свою унікальну ідентичність. Це виходить за межі пошуку та збереження, а також шопінгу.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія була створена повністю власними силами креативного відділу Pinterest.

Кампанія складається з декількох роликів, кожен з яких висвітлює окремий аспект Pinterest. В одному з них метафорична Аліса спускається в кролячу нору, надихаючись речами, які вона ніколи б не шукала, і врешті-решт знаходить себе.

Інший ролик, натхненний реальною історією користувача, який навчився в’язати на Pinterest, показує, як Pinterest може допомогти реалізувати ідеї.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео