Pinterest переосмислив «Алісу в Країні Чудес» у новій кампанії
10 Чер 2024, 13:47

Pinterest переосмислив «Алісу в Країні Чудес» у новій кампанії

Платформа Pinterest запустила нову креативну бренд-кампанію. Це візуальне видовище позиціонує Pinterest як платформу, де шлях самопізнання перетворюється на пригоду.

Кампанія — це кінематографічна подорож фантастичним світом Pinterest. Це місце, де розрізнені ідеї сходяться, створюючи унікальний світ для кожного користувача. Вона натхненна реальними історіями користувачів Pinterest і демонструє платформу як простір, де процвітає креатив та індивідуальність.

Ксанта Веллс, віце-президент з глобального креативу Pinterest, розглядає платформу як «магічну середину». Це простір, де користувачі можуть відкривати та формувати свою унікальну ідентичність. Це виходить за межі пошуку та збереження, а також шопінгу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія була створена повністю власними силами креативного відділу Pinterest.

Кампанія складається з декількох роликів, кожен з яких висвітлює окремий аспект Pinterest. В одному з них метафорична Аліса спускається в кролячу нору, надихаючись речами, які вона ніколи б не шукала, і врешті-решт знаходить себе.

Інший ролик, натхненний реальною історією користувача, який навчився в’язати на Pinterest, показує, як Pinterest може допомогти реалізувати ідеї.

Розкажіть друзям про новину