Ph HoReCa випустила третю лінійку паперянок, згенерованих нейромережами
19 Гру 2024, 16:03

Ph HoReCa випустила третю лінійку паперянок, згенерованих нейромережами

Ph HoReCa — провідний постачальник товарів для HoReCa-закладів, що пропонує широкий асортимент продукції, включаючи сиропи, молоко, паперову упаковку та стаканчики. Компанія прагне надавати закладам не тільки якісну продукцію, але й допомагати створювати приємний досвід для гостей.

З цією метою до зимового сезону Ph HoReCa випустили третю лінійку AI-генерованих паперових стаканів Winter Bloom. Ця серія стала продовженням першої AI-генерованої лінійки Bloom, яка була дебютним експериментом компанії у використанні штучного інтелекту для створення унікальних дизайнів. Весняні Bloom насамперед відображають яскравість і свіжість сезону, коли сірість і похмурість поступається місцем гармонії та красі природи. 

У своїх лінійках Ph HoReCa доводить, що навіть такий звичайний предмет як паперовий стакан може стати частиною особливої атмосфери, даруючи затишок і натхнення кожному візиту до кав’ярні.

Зимова колекція Winter Bloom — це поєднання технологій та естетики. Дизайни створені нейромережею, яка черпала натхнення у зимовій природі, красі крижаних квітів та загадкових образах снігових королев. Кожен стакан — це окреме, ретельно продумане зображення, яке наповнене відчуттями тепла та святковості.

При створенні Winter Bloom ми прагнули передати настрій зимової казки — з її тендітними візерунками та тихою елегантністю. Наше завдання було створити щось більше, ніж просто візуальний образ — ми хотіли, щоб паперянки Winter Bloom переносили людей у теплий, затишний світ, де навіть дрібниці мають значення.
Тетяна Касяненко
креативна директорка Ph HoReCa

У своїй роботі Ph HoReCa прагне залишатися в тренді та відкривати нові горизонти у використанні штучного інтелекту. Використовуючи нейромережі, які здатні генерувати унікальні візуальні образи, команда створює сучасний продукт, що вирізняється оригінальністю та стилем.

Через паперянки ми не лише створюємо перше враження для відвідувачів закладів, а й передаємо певні сенси. Наприклад, наша друга лінійка AI-генерованих стаканів MOGUTNI присвячена силі нашої землі, яка стає джерелом могутності українських воїнів.
Наталя Беренок
маркетинг-директорка Ph HoReCa

Таким чином реліз AI-генерованих паперянок від Ph HoReCa не тільки підтримує сучасні тренди, але й демонструє новий рівень ставлення до таких звичних речей.

Розкажіть друзям про новину