Забудьте про модних тренерів та зіркових амбасадорів, бренд спортивного одягу ASICS показав ідеального чотирилапого мотиватора у милій кампанії, створеній агентством Golin.
На мальовничому гірському тлі в ролику з’являється перший собачий представник бренду Фелікс, який з ентузіазмом стрибає, щоб нагадати нам про переваги повернення до основ — відкласти екрани, вийти на вулицю і почати рухатись тілом.
Алекс Вуд, головний креативний директор Golin London, сказав: «У той час як інші спортивні бренди прославляють знайомих елітних спортсменів і пропонують серйозно ставитися до фізичних вправ, ми хотіли розповісти несподівану історію про рух, зосередившись на почуттях, веселощах і повсякденності. Нам сподобалося розуміння того, що собаки є неоспіваними світовими лідерами у сфері фізичних вправ, які регулярно виводять мільйони людей на прогулянку, тож підписання контракту з ASICS було дуже доречним. Хоча співбесіди з талантами були справжнім кошмаром».