Перший в Україні ЛГБТКІА+ кінофестиваль презентував свою айдентику
02 Чер 2023, 16:39

Перший в Україні ЛГБТКІА+ кінофестиваль презентував свою айдентику

Кінофестиваль SUNNY BUNNY, що виріс із однойменної програми КМКФ «Молодість»,  оголосив першу частину програми — конкурс ігрових повнометражних фільмів і дві позаконкурсні програми.

Перший фестиваль SUNNY BUNNY відбудеться в Києві з 22-го по 28-е червня 2023 року. Основними локаціями фестивалю будуть кінотеатри «Жовтень» та КІNО42.

Перший «Сонячний зайчик» представить глядачам 60+ фільмів ЛҐБТКІА+ тематики й включатиме більше п’яти програм, серед яких Українська ретроспектива, збірка про ЛҐБТК-військових, і декілька короткометражних програм — українських і міжнародних. Наразі команда фестивалю оприлюднила часткову програму, а саме: Міжнародного конкурсу повнометражного ігрового кіно та позаконкурсних програм New Colors, присвяченої молодим талантам і дебютантам, і Документального кіно.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також команда SUNNY BUNNY представила айдентику фестивалю, яку розробила діджитал-агенція Hexagon.

У центрі ідентичності та бренд-кампанії — видимість і рівність. Вона про закріплення ЛҐБТКІА+ спільноти в соціумі та про нагадування, що ці люди поруч, вони воюють і мають право на захищеність та справедливе відношення з боку інституцій та суспільства. Також фестиваль говорить про зменшення дистанції й уточнює, що «Сонячний Зайчик» відкритий для всіх солідарних з ЛҐБТКІА+ спільнотою людей.

Логотипом фестивалю став спрощений знак з маскотом програми Sunny Bunny авторства митця Анатолія Бєлова, який понад 10 років був її головним символом. Оскільки у зайчика вже є історія, місія була в тому, щоб не перекреслити її, радикально змінивши лого, а продовжити.

Автори айдентики з діджитал-агенції Hexagon поділилися, як вони працювали над логотипом:

У новому лого ми додали маскоту пару, оскільки фестиваль зароджувався на фоні відстоювання закону про цивільні партнерства для ЛҐБТКІА+ людей. На ліричному рівні, пара для зайчика — про “вихід з тіні” та рівність, а не про бінарність.

Команда фестивалю висловлює подяку за створену айдетнику та бренд-кампанію діджитал-агенції Hexagon, та Максиму Ткаченку, Тарасу Федоренку, Дані Мощенко, Віті Баджане. Вже незабаром команда SUNNY BUNNY оголосить повну програму, розкаже про партнерів цьогорічного кінофестивалю, та поділиться деталями індустрійної секції.

Розкажіть друзям про новину