Періс Гілтон запустила гарячу лінію для розмов про стосунки
23 Лип 2024, 12:46

Періс Гілтон запустила гарячу лінію для розмов про стосунки

Періс Гілтон прикрасила яскраві рожеві білборди по всьому Лос-Анджелесу, тримаючи в руках рожевий розкладний телефон і закликаючи тих, хто заплутався в сучасних проблемах дейтингу, телефонувати на її гарячу лінію «That’s Hotline».

Натхненна культовим слоганом Гілтон «Це гаряче», гаряча лінія обіцяє надати поради від Періс, щоб допомогти абонентам припинити «переслідування» своїх колишніх і впоратися з гостингом, газлайтингом та іншим. Шанувальники можуть зателефонувати на гарячу лінію за номером 855-THTS-HOT.

Новина за темою
Крістіна Агілера запустила гарячу лінію для розмов про інтим

Білборди, створені Періс Гілтон та її медіа та брендинговою компанією 11:11 Media, були розроблені для просування нового синглу спадкоємиці «Chasin’». Трек, у якому бере участь поп-сенсація Меган Трейнор, вийде 26 липня, напередодні релізу другого повноформатного альбому Гілтон, що відбудеться 6 вересня.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нова кампанія має на меті донести до шанувальників піднесений та надихаючий меседж пісні та допомогти їм віднайти любов до себе після нездорових стосунків.

«Нам з Меган так весело, коли ми разом, і я хотіла, щоб кампанія для «Chasin’» передала це відчуття, — розповіла Гілтон. — Створення «Гарячої лінії» — це спосіб подарувати частину цього задоволення моїм шанувальникам, одночасно використовуючи ностальгію за минулим, яку ми всі любимо. Це також ще один великий крок у моїй музичній подорожі, і після виходу цього синглу на мене чекає ще багато чого: презентація альбому 6 вересня, живі виступи, колаборації — альбом «Infinite Icon» буде саме таким, культовим».

Кампанія зовнішньої реклами включає понад 25 білбордів по всьому Лос-Анджелесу.

За словами Рейчел Веббер, директора з комерційних питань та брендингу 11:11 Media, команда черпала візуальне натхнення з «мелодраматичних» білбордів для адвокатів, розклеєних по всьому Лос-Анджелесу та Нью-Йорку. «Нам подобається їхня агітаційна, надмірна атмосфера, і ми хотіли передати це відчуття як у креативі, так і в зовнішніх носіях», — каже вона.

Звичайно, кампанія не була б повною без обігрування ностальгічної сторони особистого бренду Періс. «Періс — інфлюенсер 2000 року, — додала Веббер. — Тож, з естетичної точки зору, нам було цікаво надихнутися атмосферою вечірок з ночівлею на початку 2000-х, де Періс сидить у рожевому одязі зі своїм телефоном Motorola, заохочуючи свою найкращу подругу знати, чого вона варта».

Розкажіть друзям про новину