71% з опитаних респондентів зізнались креативникам з idealers, що поїсти у фаст-фуд ресторанах частіше обирають у вечірній час після роботи або ж на вихідних. А що на рахунок ланчів: чому б не покликати споживача зробити собі перерву між робочим армагеддоном і насолодитись хрумкою курочкою?
Знайома ситуація? Нескінченні чати, зустрічі, завдання, палаючі дедлайни — і людина в епіцентрі всього цього. В такі моменти треба щоб хтось підійшов і нагадав: «Переведи себе в обідній режим!». Півгодинна перерва не завадить роботі, а навпаки — смачний обід покращить настрій та допоможе працювати ефективніше. Саме цей слоган обрали для нової кампанії KFC Lunch Box, адже він передає ідею турботи про себе.
З початку лютого мережа ресторанів KFC Україна пропонує своїм клієнтам з 12:00 до 17:00 обрати для себе улюблені страви для обідньої перерви — на вибір 6 варіантів меню, де у кожному з них є курка.
Щоб візуально виділити нову обідню пропозицію, idealers створили дизайн ланч-боксу, що нагадує ноутбук, обклеєний стикерами, а ще запропонували декілька фішок для офлайн-комунікації в ресторанах.
Для зовнішніх та диджитал-проявів було також створено ківіжуали та рекламний ролик. Крім того, кампанія також включає в себе інфлюєнс-маркетинг, YouTube-інтеграції та комунікацію в телеграм-каналах.
Окрім стандартних проявів, KFC вирішили піти напряму до своєї ЦА, а саме в бізнес-центри та офіси, щоб нагодувати офісних працівників ланч-боксами.