Pepsi Colombia представить платформу Pepsi Bits, що функціонуватиме як диджитал гаманець, щоб забезпечити покоління Z коштами для насолоди його соціальним життям.
Для цього буде створена цільова сторінка, на якій молоді люди зможуть зареєструватися, використовуючи свої акаунти в соціальних мережах або імена користувачів у відеоіграх.
Pepsi заохочуватиме покоління Z взаємодіяти з контентом бренду у соціальних мережах, щоб заробляти Pepsi Bits, які можна буде конвертувати в реальні гроші, щоб насолоджуватися такими заходами, як походи в кіно, комбіновані пропозиції в афілійованих з Pepsi ресторанах та інших місцях.
Крім того, бренд буде присутнім на ігрових платформах з культовим персонажем Pepsiman, повернувши його в якості скіна для найпопулярніших ігор покоління Z.
Чим більше молоді люди будуть грати з персонажем, тим більше Pepsi Bits вони зароблять.