У проміжку між плей-офф та Суперкубком Pepsi запустила яскраву багатоканальну рекламну кампанію, яка віщує новий та покращений Pepsi Zero Sugar «Zero never tasted so good».
«Zero never tasted so good» включає кілька активацій у магазині та медіа-маркетингу. До них відносяться рекламний ролик з національного телебачення, що транслюється під час плей-офф НФЛ, перша кампанія Pepsi для Суперкубку за три роки, розіграш до 10 мільйонів Pepsi Zero Sugars та загальнонаціональні рекламні акції від рітейл партнерів, які проводяться протягом року.
Натомість у центрі уваги буде загальнонаціональний випуск оновленого рецепту Pepsi Zero Sugar. «У Pepsi ми ставимо наших споживачів на перше місце у всьому, що ми робимо», – заявив у своїй заяві директор з маркетингу Pepsi Тодд Каплан.
«Наша команда з досліджень та розробок використала найкращі нові технології виробництва напоїв, щоб оновити наш продукт Pepsi Zero Sugar, щоб дати шанувальникам колу з найкращим смаком у категорії без цукру. Продукт справді є проривом, оскільки це найкраща кола без цукру, яку ми коли-небудь пробували».
Кампанія була задумана та розроблена власною контент-студією PepsiCo. Щоб взяти участь у розіграші Pepsi Zero Sugar, потрібно надіслати текстове повідомлення «FREE PEPSI» під час плей-офф та «FREE ZERO» під час Суперкубку на номер 81234, щоб отримати безкоштовну Pepsi Zero Sugar.