У липні-серпні IAB Україна провела першу хвилю дослідження обсягів ринку інтерактивної реклами за власною методологією, що передбачає три послідовні етапи та крос-перевірку даних, наданих агенціями, паблішерами та дослідниками.
Саме такий підхід дозволяє оцінити ті бюджети, які неможливо верифікувати за допомогою паблішерів: Facebook, Instagram, Youtube тощо. Таку перевірку забезпечують компанії Kantar Україна та Gemius. Первинну обробку даних провело незалежне адвокатське бюро Zavadetskyi Advocates, надавши IAB анонімізовану інформацію.
Війна перекреслила позитивний сценарій, який обіцяли неповні перші два місяці року. Попри падіння ринку, яке ми пережили у березні, квітень почав демонструвати певні ознаки відновлення, а цифрова індустрія почала процес адаптації до функціонування у реаліях воєнних дій. Ринкова рівновага та питання напрямку динаміки надзвичайно нестійкі та чутливі до ситуації на фронті. Ми віримо, що завдяки високій адаптивності галузь здатна до швидкого відновлення та повернення зростання.
Анастасія Байдаченко
СЕО IAB Україна
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь