Агенція Brain Tank створила власне патріотичне шоу, яке зараз демонструється на ВДНГ та поїде в турне Європою. Його ціль — показати “ціну” російської пропаганди усьому світу.
Наразі, велика частина відповідальності за боротьбу в інформаційному полі лежить на плечах комунікаційної спільноти, яка своєю працею прискорює світло прийдешньої перемоги.
Як зберегти критичне мислення та остаточно не зійти з розуму? Питання досі актуальне, але у агенції є власна відповідь на нього.
Цей твір є режисерським дебютом Франчука. Над проєктом також працювала творча команда та відомі коміки: Євген Журавльов та Василь Байдак. Головний саундтрек до фільму створили Катерина Павленко з гурту «Go_A» та Артем Єфімов.
Ідея проєкту, яку визначають самі творці — продемонструвати всю силу, мужність та незламність кожного українця, який є таким із самого народження. А, отже, і вселити віру у перспективне майбутнє, за яке всі однозначно мають боротися.
Тому, креатори вдалися до глибокого занурення в сюжет за допомогою різних прийомів, наприклад, таких як сатира та сарказм, які викликають широкий спектр емоцій. Адже крім емоційного навантаження, проєкт вражає своїм історичним наповненням, що розкриває справжні причини та факти потоплення крейсеру “москва”, що засновані на розсекречених матеріалах.
До того ж варто зазначити, що проєкт «Отріцатєльноє всплитіє» привертає увагу своїм особливим поглядом на новий формат сучасного українського мистецтва.
Національний продукт від Brain Tank, який команда ласкаво називає “москвотоплення”, є унікальним за своєю структурою, адже об’єднує у собі різні види мистецтва, серед яких і музейна експозиція, і жартівлива манера подачі, що зосереджена в короткометражному фільмі формату 3D-шоу, який транслюється на 25-метровому екрані та, власне, він і є сердцем експозиції.
Тому однозначно кожен знайде для себе те, що шукає.
І наостанок, приємний бонус… Задача — занурити на самісіньке дно кожного, аби дати змогу занотувати всю правду історії, яку щоденно пишуть українці своїми героїчними вчинками.