24 Тра 2023, 12:43

Optimeal Expert 9100 перетворився в національного оператора ветеринарної онлайн-допомоги

Культура поводження з тваринами відображає рівень еволюції суспільства. Після початку повномасштабного російського вторгнення світ був вражений світлинами та відео українців, які рятували чотирилапих, адже кожне життя — важливе. У час, коли собаки і коти теж стали заручниками російської агресії, на допомогу їхнім людям прийшов перший у Європі сервіс вет-турботи Optimeal Expert 9100.

Тут можна цілодобово отримати фахову безкоштовну допомогу від ветеринарних лікарів. Лікарі підказують, як полегшити стан тварини до візиту в клініку, дають поради тим, хто має домашнього улюбленця віднедавна і стикається з труднощами. Послуга орієнтована на відповідальних власників домашніх тварин і тих, хто хоче таким стати для свого улюбленця.

Сервіс має три канали комунікації з клієнтами: безкоштовна цілодобова телефонна лінія, контактний номер у Viber, чат у Telegram. Це може бути аудіо- чи відеодзвінок або чат з лікарем. Насамперед власника тварини просять описати, що сталося. Лікарі сервісу оперативно оцінюють ситуацію, ставлячи запитання, щоб зрозуміти, в якому стані тварина та як найкраще їй допомогти; залежно від випадку консультують по подальших кроках; якщо лікарі сервісу вбачають необхідність очного огляду – то допомагають записатись на прийом до ветеринара, підбираючи оптимальну клініку за локацією та наявністю профільних спеціалістів. За можливості та потреби фахівці можуть забезпечити навіть виклик реанімобіля. Також ветеринари лишаються на зв’язку до контакту із лікарем.

Проєкт започаткувала команда українського бренду суперпреміальних кормів для котів і собак Optimeal від сімейної компанії Kormotech. Бренд багато років розвиває культуру відповідального догляду за здоров’ям улюбленців, аби тривалість і якість їхнього життя зростали. Ця культура включає не тільки правильне годування, але і догляд, профілактику та лікування чотирилапого. Вже п’ять років працює однойменна школа ветеринарної медицини Optimeal Expert, що навчає експертів галузі: ветеринарів, заводчиків, продавців у зоомагазинах. А у 2021 році було створено сервіс вет-турботи для власників тварин. Клієнт отримує первинну професійну консультацію, а бренду це дозволяє налагодити прямий контакт зі споживачами.

Зараз в середньому впродовж місяця обробляють 10 тис дзвінків та 11 тис звернень у месенджерах

В перший місяць роботи команда отримала 245 дзвінків і 115 звернень у месенджерах. Із початком повномасштабного вторгнення росіян в Україну кількість звернень значно зросла. Зараз в середньому впродовж місяця обробляють 10 тис дзвінків та 11 тис звернень у месенджерах. Лікарі проєкту консультували, ховаючись від ракет у сховищах, приймали пологи онлайн, а ще лікували тварин, знайдених військовими на лінії фронту. Власники часто зверталися щодо стресу у тварин внаслідок звуків вибухів і сирен повітряної тривоги. Подекуди на тимчасово окупованих територіях сервіс, доступний онлайн, лишається єдиним віконечком для отримання професійної ветеринарної допомоги.

За час існування Optimeal Expert допоміг понад 250 тис власників домашніх улюбленців. Окрім фахової допомоги, результатом роботи проєкту стають численні свідчення відданості українців своїм улюбленцям і відповідальності. Сервіс допомагав рятувати собак і котів з-під куль, терміново евакуювати і правильно транспортувати, знаходити посеред ночі під час повітряної тривоги клініку, аби невідкладно прооперувати тварину. За 2 роки ветерина колл-центру провели майже 7 тис годин розмов за телефонами гарячої лінії — майже 290 діб. Частота звернень зросла — якщо на старті за годину надходив в середньому 1 запит, то в 2023 році ветеринари обробляють і середньому 21 запит на годину — майже кожні 3 хв надходить нове звернення.

Комунікаційна підтримка проєкту реалізується онлайн та офлайн. У діджиталі майданчиками для просування є офіційний сайт Optimeal, сторінки бренду у соцмережах, канал Optimeal у Tik-Tok, партнерські публікації. Optimeal Expert також співпрацює з інтернет-магазинами, аби працівники рекомендували сервіс покупцям. Також розміщують банерну рекламу і повідомлення в мейл-розсилках. Окремими інструментами промоції сервісу стала кампанія з українськими блогерами.

В офлайні ключову роль відіграють виставки і ветеринарні конгреси — а також клініки і зоороздрібні магазини. Партнери розміщують наліпки з інформацією про Optimeal Expert на дверях, рецепціях і у прикасовій зоні. Інтернет-магазини додають до посилок із замовленнями інформацію про сервіс на флаєрах і стікерпаках. 

Команда планує розширити базу партнерських клінік сервісу, щоби  покривати навіть невеликі населені пункти. Наступним кроком має стати масштабування Optimeal Expert на інші країни. Проєкт також хочуть розвинути до формату телемедицини і залучати до сервісу спеціалістів вузького профілю.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео