Instagram — важливий інструмент для роботи маркетологів, саме тому важливо бути в курсі усіх оновлень застосунку. Що саме змінилось у ньому за останній час та як правильно використовувати ці зміни у маркетингових стратегіях — читайте у матеріалі.
Instagram-колаборації для кількох співавторів
Раніше колаборації в Instagram дозволяли двом акаунтам створювати спільні пости або рілс, які публікувалися в стрічках обох акаунтів. Станом на 30 червня 2023 року колаборації можна створювати між чотирма акаунтами.
Найочевиднішим варіантом використання колаборацій є спільне створення контенту з іншим брендом або особою, щоб користувачі могли охопити нових людей через аудиторію обох акаунтів. Менш очевидний, але не менш цінний варіант використання включає колаборації між акаунтами, що належать одній людині або компанії. Багато засновників мають особистий акаунт і акаунт компанії, а багато брендів мають загальний акаунт, а також спеціалізовані акаунти: «чоловічий», «жіночий», «домашній» тощо. Ця нова функція мульти-колаборатора дозволяє цим користувачам перехресно просувати продукт, послугу або продаж у своїй екосистемі Instagram.
Платні підписки
Підписки в Instagram були запущені в пілотному режимі в Сполучених Штатах, щоб дозволити креаторам монетизувати свій контент, дозволяючи їм розміщувати ексклюзивний контент в Instagram за платною підпискою. 24 липня платформа оголосила, що розширює доступ до підписки для креаторів в Австралії, Бразилії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Японії, Мексиці, Іспанії та Сполученому Королівстві протягом наступних місяців.
Хоча користувач може не називати себе креатором, оскільки використовує Instagram для просування бренду та його товарів чи послуг, підпискам все ж таки є місце у стратегії. Ось кілька ідей щодо контенту, який можна розмістити на платній основі:
- Ексклюзивні історії з питаннями та відповідями: щоб заохотити людей платити за історії користувача, можна створити альбом «Вибране», який дозволить лише підписникам бачити цей контент.
- Ексклюзивні пропозиції: ділитись промокодами, розпродажами та пропозиціями з обмеженим терміном дії, доступними лише для підписників. Це підійде для бутиків, ресторанів, регіональних туристичних акаунтів та інших бізнесів.
Шаблони Reels для Instagram
Instagram випустив шаблони Reels, щоб полегшити людям їх створення. Однак, щоб знайти ці шаблони, доводилося прокручувати кілька рілс, поки не знаходили той, який сподобався. Тепер можна просто відкрити браузер шаблонів, щоб знайти їх у трьох категоріях: Рекомендовані, Тенденції та Збережені шаблони або Аудіо.
Щоб знайти браузер шаблонів, треба відкрити вкладку «Reels», токнутись камери, а потім кнопки «Шаблони» внизу екрана.
Незабаром текст і переходи, використані в оригінальному ролику, також будуть автоматично додані до рілс. У користувачів буде можливість редагувати попередньо завантажені елементи, а також налаштовувати кількість і хронометраж рілс.
Повідомлення в Direct
Щоб боротися зі спамом, люди, за якими користувач не стежить, можуть надсилати лише одне повідомлення в Direct, а формат цього повідомлення обмежується лише текстом.
Це оновлення додасть незначне полегшення у боротьбі зі спамом для багатьох акаунтів, але воно також покладає новий рівень відповідальності на плечі ком’юніті-менеджерів брендів. Їм доведеться ретельно обмірковувати, які запити приймати, щоб випадково не відхилити запити від справжніх клієнтів і членів спільноти, які мають вагомі причини для надсилання приватного повідомлення.
Instagram Threads
Threads був запущений на початку липня, і з того часу до нової платформи приєдналися кілька маркетологів, креаторів і брендів. Оскільки це нова платформа, вона надає цінну можливість для знайомства з новою аудиторією та є гарним інструментом для відновлення зв’язку з підписниками Instagram, які можуть не бачити контент користувача у своїй стрічці.
Теги товарів в Instagram Stories
Наразі Instagram тестує функцію, яка, схоже, спрямована на покращення комерції в застосунку — автоматичне розміщення тегів продуктів в Strories для товарів, які виявлені штучним інтелектом.
Подібно до тегів продуктів у публікаціях стрічки, теги в Stories є потенційно більш цінними, оскільки це, як правило, місце, де знаходяться найбільш довірливі та лояльні потенційні клієнти. Якщо бізнес використовує магазин в Instagram, шлях від його виявлення до покупки буде коротшим, оскільки клієнти можуть робити покупки, не виходячи з програми.