ONLY FOR WORKERS: український виробник будівельних матеріалів випустив колекцію одягу
26 Лис 2024, 17:34

ONLY FOR WORKERS: український виробник будівельних матеріалів випустив колекцію одягу

Група «Ковальська» обʼєднується з українським брендом одягу ALCHEVSQUE презентує лімітовану колекцію одягу, натхнену індустріальним духом. 

Історія співпраці «Ковальської» та ALCHEVSQUE триває. Після того, як бренди представили у межах співпраці оновлений робочий одяг для працівників «Ковальської», ідею поєднати важку промисловість із модою вирішили розвинути у повноцінну колекцію одягу. Тепер її може придбати кожен.

ALCHEVSQUE від початку свого існування заглиблювався у дослідження індустріальної культури. Цей вплив помітний не лише у візуальній естетиці й назві. Засновник Антон Іванов підкреслює, що рідне місто, на честь якого названо бренд, спонукало на створення його образу, а також сформувало глибоку повагу до важкої праці як невіддільної частини життя і творчості.

«Забруднений одяг у цій колекції нагадує про справжнє призначення робочої уніформи — працювати, а не виглядати ідеально. Функціональність стала основою естетики, а робітничі інструменти стали аксесуарами, — зазначає Антон Іванов.

Колекція об’єднала 12 позицій, зокрема денімові куртки — це сучасна інтерпретація робочого одягу, який ALCHEVSQUE і Tserkovnij розробили для «Ковальської» під час першої колаби. Вони зберігають індустріальний дух, але адаптовані для повсякденного життя — функціональні, зручні й візуально виразні. 

Ще один знаковий приклад: футболка з принтом бетонозмішувача та графіті, що об’єднує символи обох світів: бетон — як основа будівництва (і провідний продукт «Ковальської») та графіті — як невіддільна частина урбан-культури, що надихає ALCHEVSQUE. 

Універсальність простежується також у штанах, які регулюються на колінах та штанинах, що дозволяє змінювати силует. Саме в колекції ‘Only For Workers’ уперше представлено жіноче боді від бренду (до цього ALCHEVSQUE випускав лише унісекс-позиції). Антон зізнається, що до створення жіночих позицій його мотивувала історія бренду, названого на честь Світлани Ковальської — легендарної директорки Заводу залізобетонних конструкцій.

«Ми це зробили, бо відчуваємо, що сувора робітнича естетика є невіддільною частиною нової української реальності. Нашою спільною роботою з командою ALCHEVSQUE хотіли спростувати міфи навколо індустріальної культури про «застарілість», «несексуальність», «антилюдяність». Ця колаба репрезентує обличчя реального сектору виробництва, який є рушійною силою економіки та майбутньої відбудови й розбудови України» — Володимир Соболев, директор з маркетингу «Ковальської».

Кольори колекції — відтінки сірого, чорний і червоний — одразу переносять в атмосферу будівництва, підкреслюючи її індустріальну естетику. Це занурення у світ важкої праці відбулося не лише через одяг: кампанію до колекції знімали на території одного з київських підприємств «Ковальської». Моделі мали змогу відчути справжню атмосферу робочого процесу, який і став джерелом натхнення для цієї співпраці.

Колекція ‘Only For Workers’ від «Ковальської» та ALCHEVSQUE демонструє, як промисловість і мода можуть перетинатися, надихаючи одне одного. Ця колаборація — не лише про стиль, а й про переосмислення через одяг цінності важкої праці.

Розкажіть друзям про новину