Warburtons знову повертається з рекламою за участі зірок, цього разу запросивши володарку «Оскара» Олівію Колман для драматично смачного ролика під назвою «The Inspection». Відома своїми жартівливими рекламами з такими зірками, як Роберт Де Ніро та Семюел Л. Джексон, найбільша хлібопекарська компанія Великобританії вирішила ще раз зіграти на голлівудській ноті — цього разу з британським відтінком.
У новій кампанії Колман очолює вигадане урядове агентство — Департамент національних скарбів (D.O.N.T), яке проводить рейд у пошуках ідеальних крампетів. У ролику вона вривається до штаб-квартири Warburtons, щоб перевірити, чи справді їхні крампети заслуговують на статус «національного скарбу».
Креативну концепцію кампанії розробила агенція Joyful & Triumphant, соціальне просування здійснювала McCann Manchester, а режисером реклами виступив Деклан Лоуні з компанії Merman.
Warburtons продовжує впевнено просувати культурно значущу історію, вдало поєднуючи британський гумор, знаменитостей і національну гордість — перетворюючи свої крампети не просто на сніданковий продукт, а на улюблений символ британської ідентичності.