Олімпійська чемпіонка запустила власну лінію одягу
26 Кві 2022, 14:58

Олімпійська чемпіонка запустила власну лінію одягу

Якщо хтось і знається на спортивному одязі, то це семиразова олімпійська чемпіонка Сімона Байлз. Гімнастка вперше запускає лімітовану лінію одягу для дівчаток віком від 6 до 12 років у рамках співпраці з популярним брендом Athleta.

Байлз сказала, що, на її думку, молоді дівчата цього конкретного віку потребують більшої підтримки, оскільки це «вразливий час» у їхньому житті. Вона сподівається, що її колекція додасть їм більше впевненості, особливо в епоху соціальних мереж та безперервної реклами.

Загалом у колекції представлено 16 різних предметів під лейблом бренду Athleta Girl, включаючи спортивний бюстгальтер, шорти, толстовки, резинки для волосся та навіть спортивну сумку. Вартість одягу та аксесуарів варіюватиметься від 15 до 95 доларів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Надалі Athleta планує працювати з Байлз над іншими капсульними колекціями.

«Моє натхнення для створення цієї колекції полягало в тому, щоб створити одночасно милий і зручний одяг, який можна було б носити зі школи на тренування, при цьому піднімаючи настрій дівчаток і спонукаючи їх слідувати за своїми мріями», – сказала Байлз.

«Я давно мріяла створити спортивну лінію, і можливість розробити цю колекцію для Athleta Girl стала для мене особливою. Я хочу, щоб дівчатка відчували натхнення, коли носять одяг із цієї колекції, і щоб вони знали, що можуть робити все, що захочуть».

Розкажіть друзям про новину