Олег Псюк нагадав про особливий зв’язок українців у новому ролику
26 Вер 2022, 15:19

Олег Псюк нагадав про особливий зв’язок українців у новому ролику

У рамках нової іміджевої кампанії Vodafone випустив відео за участі Олега Псюка, лідера відомого музичного гурту Kalush та переможця Євробачення 2022. Сюжет ролика переповідає мрії кожного українця та українки – про повернення додому, зустріч з близькими, відбудову та про те, як українці, об’єднуючись, перетворюють ці мрії на реальність.

«Можна зруйнувати мости, але не зв’язок між нами!», – стверджує головний герой ролика, створеного, щоб підтримати Україну і українців у ці складні часи і надати віру у те, що разом вони можуть все.

«Разом ми зможемо» – цей слоган Vodafone надзвичайно актуальний сьогодні. Адже як ніколи раніше нам всім потрібна зараз підтримка – наших близьких, сусідів, брендів, які ми любимо, бізнесів, послугами яких ми користуємось. Цей зв‘язок між нами і робить нас однією країною, де б ми не знаходились. Він дає нам впевненість у тому, що ми все відновимо разом.
Андрій Отрощенко
директор з маркетингу Vodafone Україна

Відео знімали протягом двох днів під Іванковом та Гостомелем у Київській області. Процес зйомок значно відрізнявся від роботи у мирні часи. Отримання спеціальних дозволів, підвищений рівень безпеки, а також мінімізація кількості людей на майданчику – це базові речі, яких відтепер треба дотримуватися. Однак найскладніший етап – бачити на власні очі всі завдані країні руйнування.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину