Old Spice та мережа фаст-фуду запропонували рішення проблеми «м’ясного потовиділення»
30 Чер 2022, 13:33

Old Spice та мережа фаст-фуду запропонували рішення проблеми «м’ясного потовиділення»

Old Spice та американська мережа фаст-фуду, що спеціалізується на сендвічах, Arby’s об’єдналися, щоб вирішити проблему «м’ясного поту», коли відвідувачі пітніють після вживання м’ясної їжі. Це явище виникло в поп-культурі в різних галузях, наприклад, епізод із серіалу «Друзі» або у змаганнях з поїдання їжі. Колаборація створила ідеальне поєднання величезного сендвіча від Arby’s та сухого спрею-антиперспіранта Old Spice.

«Співпраця між Old Spice та Arby’s має сенс у тому, щоб весело вирішити споконвічну проблему м’ясного поту, з якою ми всі стикалися в той чи інший момент нашого життя», — сказав Метт Кребіл, віце-президент Old Spice у Procter & Gamble.

У рамках кампанії представлений рекламний ролик, озвучений голосом актора Вінга Реймса, в якому знявся «Old Spice Guy» Ісая Мустафа. Ролик був підготовлений агентствами Wieden+Kennedy та Fallon і доступний на YouTube, Facebook, Instagram та TikTok.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У рамках цієї акції споживачі можуть придбати комплект Meat Sweat Defense, який включає спортивний костюм з малюнком ростбіфа, спільний брендований рушник і напульсник, а також дві банки антиперспіранта Old Spice за 60 доларів. Компанія намагається впровадити обидва бренди в поп-культуру за допомогою гумористичної суміші та мерчендайзингу.

Розкажіть друзям про новину