Благодійний бренд Animalism by UAnimals спільно з творчим об’єднанням МУР випустили дроп, який привертає увагу до прилаштування тварин із притулків. Ініціатива об’єднує любов до котів, української музики та благодійності.
Лімітований дроп «МУРРРРР» представлений чорним лонгслівом прямого крою з написом МУРРРРР попереду та відбитком котячої лапи на спині. Гроші від його продажу підуть в організацію з порятунку тварин і довкілля від війни UAnimals.

До зйомок долучився лідер гурту й режисер історичного мюзиклу «Ти [Романтика]» Олександр Хоменко та режисерка монтажу Марія ОʼРайлі.
«Тварини рятують нас постійно — у турботі та піклуванні про них ми знаходимо втіху й любов, стаємо щасливішими, тварини пробуджують у нас найкраще. Тому настав час і нам допомогти тваринам, бо це те, що робить нас по-справжньому людяними та гуманними», — коментує Олександр Хоменко.
Зйомки дропу відбулися в центрі адопції Patron Pet Center, який опікується евакуйованими тваринами із прифронтових областей. Героями зйомок стали підопічні коти, яких прихистили волонтерки центру.

«В Україні катастрофічно багато тварин із притулків, які потребують сімей. Часто тамтешні коти та собаки евакуйовані з зони бойових дій або врятовані від людської жорстокості. Належну турботу та любов вони можуть отримати лише у своїх родинах. Ми хочемо, аби цей дроп нагадував про те, як важливо брати тварин саме з прихистків, бо так ви даруєте їм щасливе життя, а врятованим із фронту тваринам — місце у безпеці та під опікою людей. Ми радіємо, що разом із МУР об’єднали наші потужні бренди та привертаємо увагу до теми адопції тварин», — розповіла керівниця Animalism by UAnimals Анастасія Юрко.