Новий етап стратегії, який базується на інтеграції різних компаній та мереж під одним брендом Havas, став ключовим моментом для групи. До розробки кампанії група долучила визнаних експертів Conran Design Group, які до цього працювали над ребрендингом Coca-Cola Europacific Partners та рядом інших відомих брендів. Ребрендинг дозволить компанії використовувати свою нову айдентику як цінний бізнес-актив, а також розкривати цінності Havas – творчу силу, спрямовану на виконання цілей клієнта.
Перший етап оновлення розпочався з головного офісу Havas у Парижі, а також з окремих Havas Villages по всьому світу, включаючи Київ, Лондон, Мадрид, Мумбаї та Нью-Йорк. Протягом решти року цей ребрендинг буде етапно впроваджуватися по всій мережі.
CEO Havas Group, Янік Боллоре, зазначив: «Ми прагнемо до постійної стрімкої еволюції і цей крок визначає нову еру для компанії. Заснована на своїх цінностях і переконаннях, група Havas готова зберегти лідерство на ринку та надалі надавати своїм клієнтам творчі, інноваційні та результативні рішення для їхнього бізнесу».
«Havas вже кілька десятиліть займає впливову позицію на ринку комунікаційних послуг України. А оновлена айдентика ще більше демонструє наш потенціал генерувати інноваційні та ефективні ідеї для незламних – клієнтів, що продовжують робити свою справу і працювати в надзвичайних умовах задля нашої спільної перемоги», – зазначає Наталія Морозова, СЕО Havas Village Ukraine.