08 Тра 2023, 10:05

Oatly оплатить рекламу інших брендів за однієї умови

За даними бренду вівсяного молока Oatly, оцінка життєвого циклу, проведена брендом, показала, що молоко Barista Edition має менший вплив на навколишнє середовище порівняно з коров’ячим молоком на 44-76%

До 2029 року Oatly планує зменшити свій кліматичний слід на літр молока на 70%, а всі виробничі потужності будуть відповідати критеріям “виробництва майбутнього”, ставлячи на перше місце в своїх ініціативах сталі та ефективні практики.

Нещодавно бренд створив блог, у якому відверто розповідає про власні прорахунки у всіх сферах — від сталого розвитку до піару.

Щоб висвітлити роботу, яку бренд проводить для зменшення вуглецевого сліду деяких продуктів у США, він запустив рекламу, яка з’явилася в New York Times, LA Times, Washington Post та на білбордах на Таймс-сквер і у Голлівуді. Однак поруч з кожним рекламним оголошенням Oatly буде порожнє місце, зарезервоване для молочної промисловості.

Щоб отримати безкоштовну рекламу, молочним брендам потрібно лише відвідати спеціальний мікросайт, відповісти на ті ж запитання, що й Oatly, для отримання кліматичної сертифікації, і бренд покриє вартість рекламного місця.

Запуск кампанії відбувається в той час, коли, незважаючи на те, що покоління Z здебільшого надає перевагу рослинним замінникам замість молочних продуктів, багато брендів вирішують закрити свої рослинні асортименти.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео