Нью-Йорк змінив свій культовий логотип «I love NY»
21 Бер 2023, 11:20

Нью-Йорк змінив свій культовий логотип «I love NY»

Після 46 років роботи в сувенірних магазинах Нью-Йорка «I♥NY» перетворився на «We♥NYC», щоб краще відобразити колективну ідентичність міста.

Культовий логотип «I♥NY», розроблений графічним дизайнером Мілтоном Глейзером в 1977 році, був замінений на «We♥NYC».

Запущений організацією Партнерство заради Нью-Йорк Сіті, новий логотип був запущений нещодавно на прес-конференції, організованій губернатором Кеті Хоукул та мером Еріком Адамсом на Таймс-сквер.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На перший погляд, багато хто може запитати: «Навіщо чіпати щось таке знакове, як «I ♥ NY?». Згідно з прес-релізом, новий логотип покликаний представляти «прогресуючу спільноту «ми», а не «я», і є різноманітним, універсальним та інклюзивним, привабливим для всіх вікових груп та етнічних груп».

Новий 30-секундний телевізійний ролик, що просуває ребрендинг, ще більше наголошує на різноманітності через голоси його мешканців. У фільмі ньюйоркці різного походження і з різним акцентом пояснюють, що їм подобається в місті, використовуючи твердження «ми».

Багатоканальна кампанія зараз відбувається у всіх п’яти районах міста. Вона включає друковану рекламу в New York Times, Wall Street Journal, The New Yorker та New York Magazine. Тим часом, білборди на даний момент висвітлені повідомленням кампанії на Таймс-сквер. Інші активації включають постери, створені художниками The Network, діджитал, соціальні та телевізійні активації.

Кампанія розробило незалежне креативне агентство Founders.

Розкажіть друзям про новину