Коли бренд знеболювальних препаратів Nurofen Limited досліджував гендерний розрив у сприйнятті болю між чоловіками та жінками, з’ясувалися вражаючі факти. Половина опитаних жінок повідомили, що їхні лікарі ігнорували їх, на відміну від 36% чоловіків.
Ця проблема, яка, на думку компанії, є критичною, має глибокий вплив на повсякденне життя жінок у всьому світі. Саме тому бренд Nurofen співпрацював з креативним агентством McCann London, щоб розпочати кампанію «See My Pain», яка привертає увагу до цього розриву.
Нещодавно розпочався наступний етап ініціативи, у рамках якого команда розробила низку імітацій лікарських препаратів, що привертають увагу до зневажливих, образливих слів, які багато жінок чують, коли діляться своїм болем.
На жаль, велика кількість жінок змушена була терпіти глузування на кшталт «ти драматизуєш», «можливо, це твій вік» або ще гірше – «це все в твоїй голові», коли вони зверталися за лікуванням. Щоб покласти край цьому явищу, зусилля були покладені на проведення досліджень і навчальних проектів для медичних працівників.
Крім того, McCann London та Nurofen співпрацюють з британською газетою The Guardian, щоб глибше зануритися в історії жінок, які пережили такий досвід. Протягом трьох місяців буде висвітлено дев’ять тем, які дадуть жінкам уявлення про те, як ефективніше відстоювати свої інтереси.
Рут Боултер, креативний директор McCann London, сказала, що компанія сподівається, що цей рух стане платформою для «пережитого жінками досвіду, визнанням того, що їхній біль ігнорувався, а також підтвердженням того, що вони заслуговують на допомогу і підтримку».