Новий законопроект у Франції може відправити інфлюенсерів до в’язниці
05 Кві 2023, 14:25

Новий законопроект у Франції може відправити інфлюенсерів до в’язниці

Хтось перевіряв, як там Емілі Купер із серіалу «Емілі в Парижі»? Можливо, у неї не все гаразд.

Частково мотивована бажанням захистити людей від негативних наслідків для психічного здоров’я, пов’язаних з використанням соціальних мереж, Національна асамблея французького парламенту 30 березня прийняла законопроект, який запроваджує нові правила для інфлюенсерів.

Законопроект кардинально змінить спосіб розміщення публікацій французькими інфлюенсерами і вимагатиме від платформ створення нових інструментів для виявлення порушень. Положення законопроекту включають:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Вимогу до всіх інфлюенсерів повідомляти, чи використовують вони фільтр.
  • Вимогу до всіх інфлюенсерів повідомляти, якщо їхнє обличчя або тіло було відфотошоплено.
  • Вимогу до всіх інфлюенсерів чітко вказувати, коли їхній пост є платним просуванням. Влада вже вимагала, щоб спонсорський контент був зрозумілим для користувачів, але новий законопроект вимагатиме, щоб дисклеймер був банером на всіх фотографіях і відео, а не лише включений в опис.
  • Зобов’язати соціальні медіаплатформи створити канали для споживачів, щоб вони могли повідомляти про інфлюєнсерів.
  • Підпорядкувати інфлюєнсерів тим самим правилам, що й традиційні ЗМІ, обмеживши їхнє просування фінансових продуктів, алкоголю, тютюну тощо.

Якщо законопроект буде ухвалений Сенатом, а за даними TechCrunch, існує висока ймовірність, що це станеться, інфлюєнсери зіткнуться із серйозними наслідками за невиконання нових вимог: до шести місяців ув’язнення та штраф у розмірі 300 000 євро.

«Сектор комерційного впливу та створення контенту ще не сприймається достатньо серйозно», – написав міністр економіки та фінансів Бруно Ле Мер. Він зазначив, що хоча індустрія створення контенту в соціальних мережах «є потужним творчим вектором» з економічними вигодами, вона також страждає від «нечітких» або навіть неіснуючих правил.

Розкажіть друзям про новину